Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
13 Ağustos 2015 Perşembe



John Legend - All of Me
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








John Legend - All of Me Şarkı Sözü Videosu




John Legend - All of Me Türkçe Çeviri 

Verse 1
What would I do without your smart mouth
Senin ukalalığın olmasa ben ne yapardım?

Drawing me in, and you kicking me out
Beni çekişin ve itişin

Got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
Başımı döndürdün, şaka yapmıyorum, seni zorlayamam

What's going on in that beautiful mind
O güzel aklında neler oluyor

I'm on your magical mystery ride
Büyülü, gizemli gezintindeyim

And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
Ve o kadar başım dönüyor ki, bana neyin çarptığını bilmiyorum ama iyi olacağım



Pre- Hook
My head's under water
Başım suyun altında

But I'm breathing fine
Ama iyi nefes alıyorum

You're crazy and I'm out of my mind
Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırmışım


Hook
‘Cause all of me
Çünkü her şeyim

Loves all of you
Senin her şeyine aşık

Love your curves and all your edges
Tüm yuvarlak hatlarını ve çıkıntılarını seviyorum

All your perfect imperfections
Tüm o mükemmel kusurlarını

Give your all to me
Her şeyini bana ver

I'll give my all to you
Sana her şeyimi vereceğim
You're my end and my beginning
Sen benim sonum ve başlangıcımsın

Even when I lose I'm winning
Kaybettiğimde bile kazanıyorum

‘Cause I give you all of me
Çünkü ben sana her şeyimi veriyorum

And you give me all of you
Ve sen her şeyini bana veriyorsun




Verse 2
How many times do I have to tell you
Daha kaç defa sana söylemek zorundayım

Even when you're crying you're beautiful too
Ağladığında bile çok güzel olduğunu

The world is beating you down, I'm around through every mood
Dünya seni yere seriyor, ben her ruh halinde yanındayım

You're my downfall, you're my muse
Yıkılışımsın, ilham perimsin

My worst distraction, my rhythm and blues
En kötü zihin dağınıklığım, ritim ve blues'um

I can't stop singing, it's ringing, and my head for you
Şarkı söylemeyi bırakamam, kafamda çalıyor ve aklımda hep sen varsın


Pre- Hook
My head's under water
Başım suyun altında

But I'm breathing fine
Ama iyi nefes alıyorum

You're crazy and I'm out of my mind
Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırmışım



Hook
‘Cause all of me
Çünkü her şeyim

Loves all of you
Senin her şeyine aşık

Love your curves and all your edges
Tüm yuvarlak hatlarını ve çıkıntılarını seviyorum

All your perfect imperfections
Tüm o mükemmel kusurlarını

Give your all to me
Her şeyini bana ver

I'll give my all to you
Sana her şeyimi vereceğim

You're my end and my beginning
Sen benim sonum ve başlangıcımsın

Even when I lose I'm winning
Kaybettiğimde bile kazanıyorum

‘Cause I give you all of me
Çünkü ben sana her şeyimi veriyorum

And you give me all of you
Ve sen her şeyini bana veriyorsun



Bridge
Cards on the table, we're both showing hearts
Kartlar masanın üstünde, ikimiz de kupaları gösteriyoruz

Risking it all though it's hard
Her şeyi riske ediyoruz zor olmasına rağmen



Hook
‘Cause all of me
Çünkü her şeyim

Loves all of you
Senin her şeyine aşık

Love your curves and all your edges
Tüm yuvarlak hatlarını ve çıkıntılarını seviyorum

All your perfect imperfections
Tüm o mükemmel kusurlarını

Give your all to me
Her şeyini bana ver

I'll give my all to you
Sana her şeyimi vereceğim

You're my end and my beginning
Sen benim sonum ve başlangıcımsın

Even when I lose I'm winning
Kaybettiğimde bile kazanıyorum

‘Cause I give you all of me
Çünkü ben sana her şeyimi veriyorum

And you give me all of you

Ve sen her şeyini bana veriyorsun 



John Legend - All of Me Official Video




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

1 yorum:

  1. bu yağmurlu istanbul gününde ofisimde bi taraftan çalışıp bir taraftan bogunuzdan şarkılar dinliyorum. bunu hergün yapıyorum ve inanın ingilizcem gelişti sayenizde. artık kelimeleri bir bir seçiyorum. kafamdan şarkıları söylüyorum. bilmenizi istedim. emekleriniz için teşekkürler. hiç tanımadığınız birine yardım ettiniz :) birgün gerçekten gelip yerinizde ziyaret edeceğim sizi.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar