Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
18 Kasım 2015 Çarşamba


Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )









Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine  Şarkı Sözü Videosu




Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine  Türkçe Çeviri 

Verse 1
She's got a smile that it seems to me
Onun öyle bir gülümsemesi var ki

Reminds me of childhood memories
Bana çocukluk anılarımı hatırlatıyor gibi geliyor

Where everything was as fresh as the bright blue sky
Herşeyin parlak mavi gökyüzü kadar taze olduğu yeri

Now and then when I see her face
Arada bir onun yüzünü gördüğümde

She takes me away to that special place
Beni alıp o özel yere götürüyor

And if I'd stare too long
Ve eğer çok uzun bakarsam

I'd probably break down and cry
Muhtemelen ruhen yıkılır ve ağlardım

Chorus
Sweet child o' mine
Benim tatlı çocuğum

Sweet love of mine
Benim tatlı aşkım


Verse 2
She's got eyes of the bluest skies
En mavi gökyüzünün rengine sahip gözleri var

As if they thought of rain
Yağmuru düşünüyorlarmış gibi

I hate to look into those eyes
Bu gözlere bakmaktan

And see an ounce of pain
Ve bir parça acı görmekten nefret ederim

Her hair reminds me of a warm safe place
Saçları bana sıcak, güvenli bir yeri hatırlatır

Where as a child I'd hide
Çocukken saklandığım

And pray for the thunder
Ve gökgürültüsü

And the rain
Ve yağmurun

To quietly pass me by
Bana dokunmadan sessizce geçmesi için dua ettiğim

Chorus
Sweet child o' mine
Benim tatlı çocuğum

Sweet love of mine
Benim tatlı aşkım

Chorus
Sweet child o' mine
Benim tatlı çocuğum

Sweet love of mine
Benim tatlı aşkım


.....Guitar Solo.....


Outro
Where do we go
Nereye gidiyoruz

Where do we go now
Şimdi nereye gidiyoruz

Where do we go
Nereye gidiyoruz

Sweet child o' mine
Benim tatlı çocuğum



Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine  Official Video




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

4 yorum:

  1. efsane bi parça. kulağımın pası silindi. çevirenin eline sağlık ayrıca

    YanıtlaSil
  2. tek kelimeyle enfes...

    YanıtlaSil
  3. She's got eyes of the bluest skies
    En mavi gökyüzünün rengine sahip gözleri var.
    As if they thought of rain
    Yağmuru düşünüyorlarmış gibi

    Burası doğru mu? Sanki; Yağmuru düşünen en mavi(berrak) gökyüzünün gözlerine sahip, gibime geliyor da lütfen aydınlatır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cümlenin söylediğiniz şekilde çevrilebilmesi için 'relative clause' yapısı ile kurulmuş olması gerekirdi, ancak şarkı sözü yazarı bu şekilde bir kullanımda bulunmamıştır. 'As if' ise '-mış gibi' anlamına gelir. Bizi takip ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

      Sil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar