Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
8 Eylül 2013 Pazar

TOM'S DINER
 Türkçe çevirili şarkı sözü videosu













VIDEO (Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )



LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ KELİMELER)


TOM'S DINER (TOM'UN LOKANTASI )



I am sitting,
Oturuyorum,

In the morning,
Sabah,

At the diner,
Restoranda,

On the corner,
Köşedeki,

I am waiting
Bekliyorum

At the counter
Tezgahta

For the man
Adamı

To pour the coffee,
Kahve koyması için

And he fills it only halfway
Ve onun sadece yarısını dolduruyor

And before I even argue
Ben daha tartışmadan önce,

He is looking out the window
Pencereden dışarıya bakıyor

At somebody coming in
İçeri giren birisine

It is always nice to see you
Seni görmek her zaman çok hoş

Says the man behind the counter
Diyor adam tezgahın arkasından

To the woman who has come in
İçeriye giren kadına

She is shaking her umbrella
Kadın şemsiyesini sallıyor

And I look the other way
Ve ben kafamı çeviriyorum ( diğer tarafa bakıyorum )

As they are kissing their hellos
Onlar selamlaşırken

And I'm pretending not to see them
Onları görmemiş gibi yapıyorum

And Instead I pour the milk
Ve bunun yerine süt koyuyorum

I open up the paper
Gazeteyi açıyorum

There's a story of an actor who had died while he was drinking
İçki içerken ölen bir aktörün hikayesi var

He was no one I had heard of,
Adını duyduğum birisi değildi


And I'm turning to the horoscope
Günlük burçlara geçiyorum

And looking for the funnies
Ve eğlenceli şeyleri arıyorum

When I'm feeling someone watching me
Birisinin beni izlediğini hissettiğimde

And so I raise my head
Kafamı kaldırıyorum

There's a woman on the outside
Dışarıda duran bir kadın var

Looking inside
İçeriye bakan

Does she see me?
Beni görüyor mu?

No she does not
Really see me
Aslında hayır beni görmüyor

'Cause she sees her own reflection
Çünkü kendi yansımasını görüyor

And I'm trying not to notice
Farketmemeye çalışıyorum

That she's hitching up her skirt
Eteğini kaldırışını

And while she's straightening her stockings
Çoraplarını düzeltirken

Her hair is getting wet
Saçları ıslanıyor

Oh, this rain
Ah bu yağmur

It will continue
Devam edecek

Through the morning
Sabah boyunca

As I'm listening
Ve dinlerken

To the bells of the cathedral
Katedralin çanlarını

I am thinking of your voice
Senin sesini düşünüyorum


YOU CAN BUY SUZANNE VEGA ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM -  SUZANNE VEGA PAGE )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar