Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
25 Kasım 2013 Pazartesi


WAITING FOR THE NIGHT
Türkçe çevirili şarkı sözü videosu








VIDEO : En yüksek kalitede izlemek için videonun üzerindeki "Change Video Quality" butonundan 720'ye ayarlayınız. İnternet hızınız yavaşsa videonun kalitesini düşürerek izleyiniz.

VIDEO (Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )





LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ KELİMELER)


WAITING FOR THE NIGHT ( GECEYİ BEKLEMEK )


Baby I know you’re outside
Bebeğim dışarıda olduğunu biliyorum

In here it’s warm and dry
İçerisi sıcak ve kuru

Got feelings that I’ve got to try expressing
İfade etmeye çalışmak zorunda olduğum duygularım var

Like a language that I share with you
Seninle paylaştığım dil gibi

Let’s talk in the special way we do
Haydi yaptığımız gibi özel bir şekilde konuşalım

Don’t want to be anywhere else but here with you
Seninle olmaktan başka aşka hiçbir yerde olmak istemiyorum

Feels so good
Çok iyi hissettiriyor
Day and night, day and night
Gündüz ve gece, gündüz ve gece

You blow my mind, blow my mind
Beni çıldırtıyorsun

And I can’t help, help myself at all
Kendimi alamıyorum, kendimi hiç alamıyorum

I can’t hold back
Kendimi tutamıyorum

And I can’t help, help myself from falling
Kendimi düşmekten alamam

So I’m waiting for the night
Bu nedenle geceyi bekliyorum

Baby I know it’s late
Bebeğim geç olduğunu biliyorum

We’ve got decisions to make
Almamız gereken kararlar var

Think of what we could create together
Beraber neleri yaratabileceğimizi bir düşün

And with you I am never afraid
Ve seninle beraberken asla korkmam

To play with the highest stakes
En yüksek riskler için oynamaktan

Nobody could break my rapture
Kimse büyük sevincimi bozamaz

Chorus / Nakarat

I can’t control it in the night, night, night
Onu gece kontrol edemem, gece, gece

It’s when I’ve got you on my mind, mind, mind
Aklımda sen olduğun zaman, aklımda, aklımda

Cuz you’re the twinkle in my eye, eye, eye
Çünkü sen gözlerimde parlıyorsun, gözlerimde, gözlerimde

I’ve got to get you in my life, life, life
Seni hayatıma almak zorundayım, hayatıma, hayatıma

Can’t think of nothing worse than being lonely
Yalnız olmaktan daha kötü bir şey olduğunu düşünemem

I think you’re the right choice for one and only
Bence sen tek doğru seçeneksin

We’re running out of time so baby hold me
Zamanımız azalıyor bebeğim, tut beni

Days go by
Gün geçtikçe

Chorus / Nakarat

I’m waiting, I’m waiting, I’m waiting
Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum

Waiting for the night
Gece için bekliyorum

Yeah, I really want to see you yeah
Evet, evet gerçekten seni görmek istiyorum

I really want to see you tonight
Gerçekten seni bu gece görmek istiyorum

Don’t keep me waiting waiting, don’t keep me waiting for the night
Beni bekletme, bekletme, bekleme, bu gece beni bekletme



YOU CAN BUY NELLY FURTADO ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - NELLY FURTADO PAGE )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar