Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
26 Kasım 2013 Salı


CRY ME A RIVER
 Türkçe çevirili şarkı sözü videosu










VIDEO (Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )



LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ KELİMELER)

CRY ME A RIVER ( GÖZYAŞLARIN SEL OLSUN ) 

NOT: Şarkı sözlerinin sonundaki notu okuyunuz.

You were my sun 
Güneşimdin 

You were my earth 
Dünyamdın

But you didn't know all the ways I loved you, no 
Seni sonuna kadar sevdiğimi bilmiyordun, hayir bilmiyordun

So you took a chance 
Bu nedenle şansını denedin 

And made other plans 
Ve başka planlar yaptın 

But I bet you didn't think that they would come crashing down, no 
Ama eminim tüm bunların çökeceğini düşünmedin, hayır 

You don't have to say, what you did, 
Söylemek zorunda değilsin, ne yaptığını 

I already know, I found out from him 
Ben zaten biliyorum, ondan öğrendim

Now there's just no chance, for you and me, there'll never be 
Şimdi senin ve benim için hiç şans yok, asla olmayacak 

And don't it make you sad about it 
Bu seni üzmüyor mu

You told me you loved me 
Beni sevdiğini söylemiştin 

Why did you leave me, all alone 
Neden yalnız bıraktın beni

Now you tell me you need me 
Şimdi bana ihtiyacın olduğunu söylüyorsun
When you call me, on the phone 
Beni aradığında, telefonda 

Girl I refuse, you must have me confused 
With some other guy 
Kızım kabul etmiyorum, 
Sen beni başka bir bir adamla karıştırmış olmalısın

Your bridges were burned, and now it's your turn 
Köprülerin yakıldı, sıra sende artık
To cry, cry me a river 
Ağlamak için, gözyaşların sel olsun

Cry me a river 
Gözyaşların sel olsun

I know that they say 
That somethings are better left unsaid 
Biliyorum ki, bazı şeyleri söylememek daha iyidir derler

It wasn't like you when you talked to him and you know it 
Onunla konuşurken kendin gibi değildin ve sen de bunu biliyorsun
(Don't act like you don't know it) 
(sakın bilmemezlikten gelme) 

All of these things people told me 
Keep messing with my head 
İnsanların anlattıkları tüm o şeyler
Kafamı karıştırıyor 

You should've picked honesty 
Dürüstlüğü seçmeliydin 

Then you may not have blown it  
Belki o zaman mahvetmeyebilirdin onu 

The damage is done 
Zarar verildi 

So I guess I be leaving 
Bu nedenle sanırım ayrılsam iyi olacak 



NOT  :


CRY ME A RIVER NE DEMEKTİR?


Cry me a river daha çok dalga geçme amaçlı kullanılır. Aslında karşıdaki kişiyi "drama queen" ( argo : ilgi çekmeye çalışan kişi ) olarak görenlerin kullandığı bir tabirdir. Çünkü bu tabiri kullanan kişi çok daha kötü bir durumu deneyimlemiştir.

Örneğin  : 

Paul : I can't decide what car to buy. I feel terrible. There are so many choices.
Richard : Cry me a river, I can not afford even for the cheapest one.

Aynı zamanda mızmızlanan kişiler için de kullanılır. Kapa çeneni, dırdır yapma, mızmızlanma anlamına da gelir.

Parçadaki çevirimizde gözyaşların sel olsun diye çevirdik çünkü sözlerin genelinde karşı tarafın sonradan yaşadığı pişmanlığından bahsediyor. Gözyaşların sel olsun, şimdi sen ağla ama iş işten geçti, umurumda değil mızmızlanman şeklindedir tam çevirisi. Ama tüm bunları şarkı çevirisine eklemek oldukça güç olurdu bu nedenle sizler için ek not düşmek istedik :)



YOU CAN BUY JUSTIN TIMBERLAKE  ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - JUSTIN TIMBERLAKE PAGE )

2 yorum:

  1. süper çeviri olmuş şarkı saçma gelmişti ama ben dogru anlamadıgım içinmiş :) harbi harbi iyiymiş sözler.

    YanıtlaSil
  2. Bayiliyorum bu sayfaya tam istedigim gibi bir site olmus butun emekleriniz icin tesekkurler calismalarinizin devamini dilerim...
    Cidden cok yararli oluyor...

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar