Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
26 Kasım 2013 Salı


SKYFALL
Türkçe çevirili şarkı sözü videosu









VIDEO : En yüksek kalitede izlemek için videonun üzerindeki "Change Video Quality" butonundan 720'ye ayarlayınız. İnternet hızınız yavaşsa videonun kalitesini düşürerek izleyiniz.

VIDEO (Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )





LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ KELİMELER)


This is the end
Bu son 

Hold your breath and count to ten
Nefesini tut ve ona kadar say 

Feel the Earth move and then
Dünyanın hareketini hisset ve sonra da 

Hear my heart burst again
Kalbimin yeniden patlamasını duy 

For this is the end
Bu son olduğu için 

I've drowned and dreamt this moment
Boğuldum ve bu anı hayal ettim 

So overdue I owed them
Çok geç kaldım, onlara borçluydum 

Swept away I'm stolen
Ortadan kayboldum, çalındım 

Let the sky fall
Gökyüzü yıkılsın 

When it crumbles
Parçaladığında 

We will stand tall
Yıkılmayacağız ( Dik duracağız )

Or face it all together
Ya da beraber yüzleşiriz 

Let the sky fall
Gökyüzü yıkılsın 

When it crumbles
Parçaladığında 

We will stand tall
Yıkılmayacağız ( Dik duracağız )

Or face it all together
Ya da beraber yüzleşeceğiz

At Skyfall
Gökyüzünün yıkımında 

Skyfall is where we start
Skyfall başladığımız yer

A thousand miles and poles apart
Binlerce mil uzaklarda ve zıt kutuplarda

Where worlds collide and days are denied
Dünyaların çarpıştığı ve günlerin inkar edildiği yerde 

You can take my name
Adımı alabilirsin 

But you'll never take my heart
Ama kalbimi asla 

Let the sky fall
Gökyüzü yıkılsın 

When it crumbles
Parçaladığında

We will stand tall
Dik duracağız  ( Yıkılmayacağız )

Or face it all together
Ya da beraber yüzleşeceğiz

Let the sky fall
Gökyüzü yıkılsın

When it crumbles
Parçaladığında 

We will stand tall
Dik duracağız  ( Yıkılmayacağız )

Or face it all together
Ya da beraber yüzleşeceğiz

At Skyfall
Skyfall'da

Where you go I go
Gittiğin yere ben de giderim 

What you see I see
Gördüğünü ben de görürüm 

I know I'll never be without the security
Biliyorum ki her zaman güvende olacağım

of your loving arms
Keeping me from harm
Beni felaketten koruyan sevgi dolu kollarında

Put your hand in my hand
Elimi tut

And we'll stand
Ve duralım 

Let the sky fall
Gökyüzü yıkılsın 

When it crumbles
Parçaladığında 

We will stand tall
Dik duracağız  ( Yıkılmayacağız )

Or face it all together
Ya da beraber yüzleşiriz 

Let the sky fall
Gökyüzü yıkılsın 

When it crumbles
Parçaladığında 

We will stand tall
Dik duracağız  ( Yıkılmayacağız )

Or face it all together
Ya da beraber yüzleşiriz 

At Skyfall
Skyfall'da

Let the sky fall
Gökyüzü yıkılsın 

When it crumbles
Parçaladığında 

We will stand tall
Dik duracağız  ( Yıkılmayacağız )

At skyfall
Gökyüzü yıkılığına


NOT

Şarkıda bir kelime oyunu var. Filmi seyredenler bilir; Skyfall aynı zamanda James Bond'un gittiği ve düşmanıyla hesaplaştığı yerin ismidir. Şarkıda hem gökyüzünün yıkılması hem de mekan ismi olarak kullanılmıştır. Bu nedenle çeviride bazı yerlerde özel isim olarak bıraktık.



YOU CAN BUY ADELE ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - ADELE PAGE )

3 yorum:

  1. arkadaşlar çeviri güzel ama orjinalinden bazı bölümler yazılmamış ve hatalı çeviri olmuş. "I'd never be Me without the security of your loving arms.." beni kötülükten koruyan sevgi dolu kollarının verdiği güven olmadan ben, ben olamazdım.. daha doğru bir çeviri gibi sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif Bey Merhaba,

      Uyarınız için teşekkür ederiz. Gerekli düzeltmeyi gelecek hafta içinde yaptıracağız.

      Sil
  2. Çevirilerinizi çok beğeniyorum. Klip gerçekten çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar