Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
12 Temmuz 2015 Pazar


Alex Goot - Right Where I Belong
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







Alex Goot - Right Where I Belong Şarkı Sözü Videosu




Alex Goot - Right Where I Belong Türkçe Çeviri 


I was lost, but now I see
Kaybolmuştum ama şimdi görüyorum

Just let it rain on me
Bırak üzerime yağmur yağsın

I’m right where I belong
Tam ait olduğum yerdeyim

And the truth will set you free
Ve gerçek seni serbest bırakacak

it’s too bad I don’t believe
Çok kötü inanmıyorum

I’m right where I belong
Tam ait olduğum yerdeyim

I think I’ve fallen and I can’t get up
Sanırım düştüm ve kalkamıyorum

No I can’t get up this time
Hayır bu sefer kalkamam

so I’m
Bu nedenle ben

Headed back to the city of angels
Melekler şehrine geri döndüm

Where my life is plain and simple
Hayatımın sade ve basit olduğu yere

And my flag is up, I surrender
Ve bayrağım havada, teslim oluyorum

We’re here, the plane has landed
Buradayız, uçak indi

I’m right where I belong
Tam ait olduğum yerdeyim

I wanna go where nobody knows me
Kimsenin beni tanımadığı bir yere gitmek istiyorum

And burn up in a blaze of glory
Ve zafer pırıltısıyla yanmak

And my flag is up, I surrender
Ve bayrağım havada, teslim oluyorum

We’re here, the plane has landed
Buradayız, uçak indi

I’m right where I belong
Tam ait olduğum yerdeyim

Too many days
Çok fazla gün

I kinda tripped here. But now I’m getting up
Bir şekilde burada takılıp kaldım, ama şimdi ayağa kalkıyorum

I’m right where I belong
Tam ait olduğum yerdeyim

And I’m letting go
Ve akışına bırakıyorum

(Yeah I gotta surrender)
 ( Evet teslim olmak zorundayım)

I’m doing my best, but it’s not good enough
Elimden gelenin en iyisini yapıyorum ama bu yeterince iyi değil.

I’m right where I belong
Tam ait olduğum yerdeyim

‘Cause I have finally fallen and I can’t get up
Çünkü en sonunda düştüm ve kalkamıyorum

No I can’t get up this time
Hayır, bu sefer kalkamam

so I’m
Bu nedenle ben

Headed back to the city of angels
Melekler şehrine geri döndüm

Where my life is plain and simple
Hayatımın sade ve basit olduğu yere

And my flag is up, I surrender
Ve bayrağım havada, teslim oluyorum

We’re here, the plane has landed
Buradayız, uçak indi

I’m right where I belong
Tam ait olduğum yerdeyim

I surrender
Teslim oluyorum

I’m right where I belong
Tam ait olduğum yerdeyim

I surrender
Teslim oluyorum

I surrender
Teslim oluyorum

I’m right where I belong
Tam ait olduğum yerdeyim


TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar