Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
5 Eylül 2013 Perşembe


BIG BIG WORLD

Türkçe çevirili şarkı sözü videosu








VIDEO 


 

LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ KELİMELER)


I'm a big big girl,  
Ben büyük büyük bir kızım 

In a big big world.
Büyük büyük bir dünyada 

It's not a big big thing if you leave me 
Eğer beni terkedersen, bu büyük büyük bir şey değil, 

But I do do feel that 
Ama ben gerçekten hissediyorum ki do vurgu için kullanılır )

I do do will miss you much 
Seni çok çok özleyeceğim 

Miss you much... 
Çok özleyeceğim 

I can see the first leaf falling 
İlk yaprağın düşüşünü görebiliyorum 

It's all yellow and nice 
Tamamen sarı ve hoş 

It's so very cold outside 
Dışarıda hava çok soğuk

Like the way I'm feeling inside 
Tıpkı benim içimde hissettiğim gibi 

Chorus / Nakarat 

Outside it's now raining 
Dışarda şimdi yağmur yağıyor 

And tears are falling from my eyes 
Ve gözlerimden yaşlar süzülüyor 

Why did it have to happen 
Bu, neden olmak zorundaydı?

Why did it all have to end 
Neden her şey bitmek zorundaydı? 

Chorus / Nakarat 

I have your arms around me oh like fire 
Kolların beni ateş gibi sarıyor, 

But when I open my eyes 
Ama gözlerimi açtığımda

You're gone... 
Gitmiş oluyorsun..

ABOUT THE SONG / ŞARKI HAKKINDA


"Big Big World" is a 1998 ballad song recorded by Emilia Rydberg from Sweden. 

Rydberg wrote the song with Lasse Anderson. 

The song is about love, with references to the autumn.

It was the first single from the album of the same name and was released in late 1998. 

The song was a hit in Europe where it reached the top five in many countries but fared poorly in the US, where it remained at the bottom of the Billboard Hot 100.

The song also became very famous in Turkey.

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar