Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
7 Eylül 2013 Cumartesi





COUNTRY ROADS
Türkçe çevirili şarkı sözü videosu






VIDEO 


LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ KELİMELER)




Take Me Home,
Beni eve götürün,

Country Roads,
Kır yolları,

Almost heaven,
Neredeyse cennet,

West Virginia,
Batı Virjinya,

Blue Ridge Mountains,
Blue Ridge Dağları,

Shenandoah River,
Shenandoah Nehri,

Life is old there,
Hayat yaşlı oralarda,

Older than the trees,
Ağaçlardan daha yaşlı,

Younger than the mountains,
Dağlardan daha genç,

Blowing like a breeze,
Bir meltem gibi eser,

Take Me Home,
Beni eve götürün,

Country Roads,
Kır yolları,

To the place, I belong,
Ait olduğum yere,

West virginia,
Batı Virjinya,

 Mountain Mama,
Mama Dağına,

Take Me Home,
Beni eve götürün,

Country Roads,
Kır yolları,


All my memories, gather round her,
Tüm hatıralarım, onun etrafında toplanır,

Miners lady, stranger to blue water,
Maden işçisinin hanımı, mavi suya yabancı,

Dark and dusty, painted on the sky,
Karanlık ve tozlu, gökyüzüne resmedilmiş,

Misty taste of moonshine, teardrop in my eye,
Ay ışığının puslu tadı, gözümdeki gözyaşı damlası

Country Roads,
Kır yolları,

Take Me Home,
Beni eve götürün,

To the place, I belong ,
Ait olduğum yere,

West Virginia,
Batı Virjinya,

Mountain Mama,
Mama Dağına,

Take Me Home,
Beni eve götürün,

Country Roads,
Kır yolları,

I hear her voice, in the morning hours she calls  me,
Onun sesini duyarım, sabah vakitlerinde beni çağırır,

The radio reminds me of my home far away,
Radyo bana uzaktaki evimi hatırlatır ,

And driving down the road I get a feeling,
Ve yolda ilerlerken bir his kaplar içimi

That  I should have been home yesterday, yesterday, 

Dün evde olmalıydım,

Country Roads,
Kır yolları,

Take Me Home,
Beni eve götürün,

To the place, I belong,
Ait olduğum yere,

West Virginia,
Batı Virjinya,

Mountain Mama,
Mama Dağına,

Take Me Home,
Beni eve götürün,

Country Roads
Kır yolları

ABOUT THE SONG


"Take Me Home, Country Roads" (or simply "Country Roads") is a song written by John Denver, Taffy Nivert, and Bill Danoff and initially recorded by John Denver.

It became one of John Denver's most popular and world-wide beloved songs, and is still very popular around the world, considered to be John Denver's own signature song.


 It also has a prominent status as an iconic symbol of West Virginia; for example, it was played at the funeral memorial for U.S. Senator Robert Byrd in July 2010.



YOU CAN BUY JOHN DENVER ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - JOHN DENVER PAGE )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar