Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
2 Ocak 2014 Perşembe


PERHAPS PERHAPS PERHAPS

Türkçe çevirili şarkı sözü videosu






Cake - Perhaps Perhaps Perhaps Türkçe Çevirili Şarkı Sözü Videosu ( Cake - Perhaps Perhaps Perhaps Lyric Video )

(Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )





PERHAPS, PERHAPS, PERHAPS ( BELKİ, BELKİ, BELKİ )

You won't admit you love me.
Beni sevdiğini itiraf etmeyeceksin.

And so, how am I ever to know?
Ve bu yüzden, nasıl bilebilirim?

You only tell me,"perhaps, perhaps, perhaps."
Bana sadece "belki, belki, belki" diyorsun.

A million times I ask you,
Bir milyon defa sordum sana,

And then I ask you over again.
Ve sonra yine soruyorum.

You only answer, "perhaps, perhaps, perhaps."
Sadece "belki, belki, belki"  diye cevaplıyorsun.

If you can't make your mind up,
Eğer kararını veremiyorsan,

We'll never get started.
Biz asla başlayamayız.

And i don't want to wind up, being parted, broken-hearted.
Ve kalbi kırılmış olarak ayrılmak istemiyorum.

So if you really love me,
Bu yüzden eğer beni gerçekten seviyorsan,

Say yes, but if you don't, dear, confess!
Evet de, ama sevmiyorsan hayatım, itiraf et!

And please don't tell me,"perhaps, perhaps, perhaps."
Ve lütfen " belki, belki, belki" deme.

"Perhaps, perhaps, perhaps."
"Belki, belki, belki"




YOU CAN BUY CAKE'S ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - CAKE PAGE )

4 yorum:

  1. i like the video. it is very sweet.

    YanıtlaSil
  2. anlaşılması kolay şarkılar diye bir bölüm yaptığınız için teşekkür ederim. ben onbeş yaşındayım. ingilizcemi ilerletmeye çalışıyorum ve blogunuzdan çok fazla faydalanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. video gerçekten çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar