Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
27 Aralık 2013 Cuma


FAMILY PORTRAIT

Türkçe çevirili şarkı sözü videosu









 Pink - Family Portrait Türkçe Çevirili Şarkı Sözü Videosu (  Pink - Family Portrait  Lyric Video )

(Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )






FAMILY PORTRAIT ( AİLE PORTRESİ )


Mama please stop cryin'
Anne lütfen ağlamayı kes

I can't stand the sound
Sese dayanamıyorum

Your pain is painful
Acın acı verici

And it's tearin' me down
Ve beni paramparça ediyor

I hear glasses breakin'
Kırılan bardak seslerini duyuyorum

As I sit up in my bed
Yatağımda doğrulurken

I told Dad you didn't mean
Babama öyle demek istemediğini söyledim

Those nasty things you said
Söylediğin kötü şeyleri

You fight about money
Para hakkında kavga ediyorsunuz

'Bout me and my brother
Benim ve kardeşim hakkında

And this I come home to
Ve bu benim geldiğim yuvam

This is my shelter
Bu benim sığınağım

It ain't easy, growin' up in World War III
3. Dünya savaşı içinde büyümek kolay değil

Never knowin' what love could be
Aşkın / sevginin ne olduğunu asla bilmemek

You'll see, I don't want love to destroy me
Göreceksiniz, sevginin beni mahvetmesini istemiyorum

Like it has done my family
Benim aileme yaptığı gibi

Can we work it out? (Can we?)
Bunu yoluna koyabilir miyiz? (Yapabilir miyiz?)

Can we be a family?  (Can we?)
Bir aile olabilir miyiz? (Olabilir miyiz?)

I promise I'll be better (I promise)
Söz veriyorum, daha iyi olacağım (Söz veriyorum)

Mommy, I'll do anything (I'll do anything)
Anneciğim her şeyi yapacağım ( Her şeyi yapacağım )

Can we work it out?
Bunu yoluna koyabilir miyiz?

Can we be a family? 
Bir aile olabilir miyiz?

I promise I'll be better
Söz veriyorum, daha iyi olacağım

Daddy, please don't leave
Babacığım,  lütfen terk etme

Daddy please stop yelling! (Stop!)
Babacığım  lütfen bağırmayı kes! (Dur!)

I can't stand the sound (Can't stand the sound)
Sese dayanamıyorum (Sese dayanamıyorum)

Make Mama stop cryin'
Annemin ağlamasını durdur

'Cause I need you around
Çünkü size burada/ yanımda ihtiyacım var

I ran away today
Bugün kaçtım

Ran from the noise, ran away (Ran away)
Gürültüden kaçtım, kaçtım (Kaçtım)

It ain't easy growin' up in World War III
3. Dünya savaşında büyümek kolay değil

Never knowin' what love could be
Sevginin nasıl olabileceğini bilmemek

That I've seen, I don't want love to destroy me
Gördüğüm için aşkın/ sevginin beni mahvetmesini istemiyorum

(I don't want love to destroy me)
(Aşkın/Sevginin beni mehvetmesini istemiyorum)

Like it did my family
Aileme yaptığı gibi

Don't wanna go back to that place
O yere geri dönmek istemiyorum

But don't have no choice, no way
Ama hiç seçeneğim yok, hiçbir şekilde

Can we work it out? (Can we work it?)
Bunu yoluna koyabilir miyiz? (Bunu yoluna koyabilir miyiz?)

Can we be a family?  (Can we?)
Bir aile olabilir miyiz? (Olabilir miyiz?)

I promise I'll be better (I promise I'll do anything)
Söz veriyorum, daha iyi olacağım
(Söz veriyorum, her şeyi yapacağım)

Mommy, I'll do anything (To keep you better)
Anneciğim her şeyi yapacağım ( Seni daha iyi tutmak için)

Can we work it out?
Bunu yoluna koyabilir miyiz?

Can we be a family? 
Bir aile olabilir miyiz?

I promise I'll be better
Söz veriyorum, daha iyi olacağım

Daddy, please don't leave
Babacığım,  lütfen terk etme

In our family portrait
Aile portremizde

We look pretty happy
Oldukça mutlu gözüküyoruz

Let's play pretend
Haydi öyleymiş gibi yapalım

Let's act like it comes naturally
Haydi doğalmış gibi davranalım

(That's right)
(Doğru )

I don't wanna have to split the holidays (No, no)
Tatilleri ayırmak zorunda kalmak istemiyorum ( Hayır, hayır )

I don't want two addresses (No)
İki adres istemiyorum ( Hayır )

I don't want a stepbrother anyways
Hiçbir şekilde üvey kardeş istemiyorum

And I don't want my Mommy
Ve annemin

Have to change her last name
Soyadını değiştirmek zorunda kalmasını istemiyorum

In our family portrait
Aile portremizde

We look pretty happy
Oldukça mutlu gözüküyoruz

We look pretty normal
Oldukça normal gözüküyoruz

Let's go back to that
Haydi ona geri dönelim

In our family portrait
Aile portremizde

We look pretty happy
Oldukça mutlu gözüküyoruz

Let's play pretend
Haydi öyleymiş gibi yapalım

Act like it goes naturally
Doğal olarak öyleymiş gibi davranalım

In our family portrait (Can we work it out?)
Aile portremizde ( Bunu yoluna koyabilir miyiz?)

We look pretty happy (Can we be a family?)
Oldukça mutlu gözüküyoruz ( Bir aile olabilir miyiz?)

We look pretty normal (I promise I'll be better)
Oldukça normal gözüküyoruz ( Söz daha iyi olacağım )

Let's go back to that (Mommy I'll do anything)
Haydi ona geri dönelim ( Annecim her şeyi yapacağım )

In our family portrait (Can we work it out?)
Aile portremizde ( Bunu yoluna koyabilir miyiz?)

We look pretty happy (Can we be a family?)
Oldukça mutlu gözüküyoruz ( Bir aile olabilir miyiz?)

Let's play pretend (I promise I'll be better)
Haydi öyleymiş gibi yapalım ( Söz daha iyi olacağım )

Act like it goes naturally (Daddy please don't leave)
Doğalmış gibi davranalım ( Babacığım lütfen tek etme )

Oh let's go back oh lets go back to that
Ah haydi geri dönelim

In our family portrait
Aile portremizde

We look pretty happy
Oldukça mutlu gözüküyoruz

We look pretty normal
Oldukça normal gözüküyoruz

Let's go back to that
Haydi ona geri dönelim

YOU CAN BUY PINK ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - PINK PAGE )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar