Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
20 Aralık 2013 Cuma



WHAT A WONDERFUL WORLD

Türkçe çevirili şarkı sözü videosu













VIDEO (Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )




What a Wonderful World  ( What a Wonderful World Türkçe Çeviri )



WHAT A WONDERFUL WORLD  ( NE HARİKA BİR DÜNYA )


I see trees of green, red roses, too.
Yeşil ağaçları görüyorum, kırmızı gülleri de.

I see them bloom, for me and you.
Onların benim ve senin için çiçek açmasını görüyorum.

And I think to myself.
Ve kendi kendime düşünüyorum.

What a wonderful world.
Ne harika bir dünya.

I see skies of blue, and clouds of white.
Mavi gökyüzünü ve beyaz bulutları görüyorum.

The bright blessed day, the dark sacred night.
Parlak kutsanmış gün, koyu kutsal gece.

And I think to myself.
Ve kendi kendime düşünüyorum.

What a wonderful world.
Ne harika bir dünya.

The colors of the rainbow, so pretty in the sky,
Gökkuşağının renleri gökyüzünde ne kadar hoş,

Are also on the faces of people going by.
Ve ayrıca geçip giden insanların yüzlerinde.

I see friends shaking hands, sayin', "How do you do?"
El sıkışan ve "Nasılsınız?" diyen arkadaşlar görüyorum.

They're really sayin', "I love you."
Onlar gerçekten "Seni seviyorum" diyor.

I hear babies cryin'. I watch them grow.
Bebeklerin ağlamalarını duyuyorum ve onların büyümelerini izliyorum.

They'll learn much more than I'll ever know.
Benim bildiğimden çok daha fazlasını öğrenecekler.

And I think to myself.
Ve kendi kendime düşünüyorum.

What a wonderful world.
Ne harika bir dünya.

Yes, I think to myself.
Evet, kendi kendime düşünüyorum.

What a wonderful world.
Ne harika bir dünya.


YOU CAN BUY LOUIS ARMSTRONG ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - LOUIS ARMSTRONG PAGE )

9 yorum:

  1. gerçekten çok güzel bir şarkı. çeviriniz için teşekkürler ve bu blog içinde teşekkür ederim. gayet başarılı bir çalışma belliki ciddi emek verilmiş. paylaşıma devam edin. İngilizce şark dinlemeyi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz güzel sözlerinize. Günde bir parça paylaşacağız. Sizler için faydalı bir blog hazırlamak için elimizden geldiğince çalışacağız, buna emin olabilirsiniz. İyi izlemeler ve öğrenmeler dileriz :)

      Sil
  2. ingilizce şarkıları dinlemek gerçekten çok önemli sınıftaki hocam bile bu kadar çok kelimeyi nerden öğrendin diye soruyor :D ama sitenizde çok az içerik var umarım çalışmalarınız devam eder ve içerik zenginleştirilebilir, sitenizden yeni haberdar oldum ve ingilizce öğrenmeye çalışanlar için gerçekten mükemmel bir site bulunmaz bir nimet, birde bana düşmez belki ama bir tavsiyede bulunmak istiyorum özellikle çocuklar için cümle yapılarının bol tekrar ettiği çok güzel şarkılar var , sitenizde çocuk şarkıları içinde bir bölüm oluşturabilirsiniz böylece hem ingilizcelerini geliştirmiş olurlar hem de eğlenirler, şarkılar her yaştan insan da olduğu gibi çocukların öğrenmesinde çok etkili gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz güzel sözleriniz ve tavsiyeleriniz için. Daha çok içerik ekleyeceğiz ileride.

      Sil
  3. Ay ne güzel,böyle eski müziklerin ayrı lezzeti var.Siteniz 10 numara başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Emeğimize sağlık :) yararlı ve bu güzel çalışmalarınız için çok tesekkur ederiz :)

    YanıtlaSil
  5. video yok yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Videodaki sorun giderilmiştir. Uyarınız için teşekkür eder, keyifli izlemeler dileriz.

      Sil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar