Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
9 Aralık 2013 Pazartesi

MY WAY

Türkçe çevirili şarkı sözü videosu









VIDEO : En yüksek kalitede izlemek için videonun üzerindeki "Change Video Quality" butonundan 720'ye ayarlayınız. İnternet hızınız yavaşsa videonun kalitesini düşürerek izleyiniz.


VIDEO (Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )



LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ KELİMELER)



MY WAY ( BENİM YOLUM )

And now, the end is near.
Ve şimdi son yakın.

And so I face the final curtain.
Ve bu yüzden final perdesiyle yüz yüze geldim.

My friend, I`ll say it clear.
Arkadaşım, açıkça söyleyeceğim.

I`ll state my case, of which I`m certain
Emin olduğum durumumu açıklayacağım.

I traveled each and every highway.
Bütün anayollarda seyahat ettim.

And more, much more than this, I did it my way.
Ve dahası çok daha fazlası kendini yolumu çizdim.

Regrets, I`ve had a few.
Pişmanlıklar, birkaç tane var.

But then again, too few to mention.
Ama kaldı ki,  bahsetmeye değmeyecek kadar az.

I did what I had to do and saw it through without exemption.
Yapmak zorunda olduklarımı yaptım ve mazeretsiz bir şekilde tamamladım.

I planned each charted course, each careful step along the highway...
Tüm yolları planladım, anayol boyunca atacağım her bir dikkatli adımı...

And more, much more than this, I did it my way.
Ve bundan çok daha önemlisi kendini yolumu çizdim.

Yes, there were times, I`m sure you knew.
Evet bazı zamanlar vardı , eminim ki sen biliyordun.

When I bit off more than I could chew.
Boyumdan büyük işlere kalkıştığımda.

But through it all, when there was doubt.
Ama tüm bunlar arasında bir şüphe varken.

I ate it up and spit it out.
Yok ettim, bitirdim.

I faced it all and I stood tall and did it my way.
Hepsiyle yüzleştim, ayakta kaldım ( yıkılmadım ), kendi yolumu çizdim.

I`ve loved, I`ve laughed and cried
Sevdim, güldüm ve ağladım

I`ve had my fill, my share of losing
Kaybetmekten payımı aldım.

And now, as tears subside, I find it all so amusing.
Ve şimdi, gözyaşlarım dindiğinde, hepsini çok eğlenceli buluyorum.

To think I did all that.
Düşündüm de, tüm bunları yaptım.

And may I say not in a shy way?
Çekinerek yaptığımı söyleyebilir miyim?

"Oh, no, oh, no, not me, I did it my way"
Hayır, hayır ben değilim, ben kendi yolumu çizdim.

For what is a man, what has he got?
Bir adam ne için var ,neye sahiptir?

If not himself, then he has naught.
Eğer kendi olduğu gibi değilse, bir sıfırdır.

To say the things he truly feels and not the words of one who kneels.
Gerçekten hissettiklerini söylemek için, söylemek için diz çöktüğü kelimeler için değil.

The record shows I took the blows and did it my way!
Kayıtlar gösteriyor, rüzgara kapıldım ve kendi yolumu çizdim!

Yes, it was my way

Evet bu benim yolumdu/tarzımdı.

YOU CAN BUY FRANK SINATRA ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - FRANK SINATRA PAGE )


4 yorum:

  1. What a beautiful song. Thanks for the translation. It is a very helpful blog. I hope you will add many new songs. I watched your all videos and I loved them. Thank you. Aslı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ms Aslı, thank you very much for your beautiful comment :)

      Sil
  2. Very helpful!
    There was some little mistakes but i have to say, it is very successfull!
    İlker

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar