Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
19 Aralık 2013 Perşembe

NEVER THERE

Türkçe çevirili şarkı sözü videosu







VIDEO : En yüksek kalitede izlemek için videonun üzerindeki "Change Video Quality" butonundan 720'ye ayarlayınız. İnternet hızınız yavaşsa videonun kalitesini düşürerek izleyiniz.


VIDEO (Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )




NEVER THERE LYRICS  ( NEVER THERE TÜRKÇE ÇEVİRİ)


NEVER THERE ( ASLA ORADA DEĞİLSİN )

I need your arms around me.
Kollarının beni sarmasına ihtiyacım var.

I need to feel your touch.
Dokunuşunu hissetmeye ihtiyacım var.

I need your understanding.
Anlayışına ihtiyacım var.

I need your love so much.
Sevgine çok ihtiyacım var.

You tell me that you love me, so?
Beni sevdiğini söylersin, eee?

You tell me that you care.
Beni umursadığını söylüyorsun.

But when I need you baby,
Ama sana ihtiyacım olduğunda bebeğim,

You're never there .
Asla yanımda değilsin.

On the phone,
Telefonda,

Long, long distance,
Uzun uzun mesafede,

Always through such strong resistance,
Daima güçlü bir direnmeyle,

First you say you're to busy
Önce çok meşgul olduğunu söylüyorsun.

I wonder if you even miss me,
Beni hiç özleyip özlemediğini merak ediyorum.

Never there.
Asla orada değilsin.

You're never there.
Asla orada değilsin.

You're never ever ever ever there
Asla hiç bir zaman orada değilsin.

A golden bird that flies away,
Uzağa uçan altın bir kuş,

A candle's fickle flame
Bir mumun titrek ışığı.

To think I held you yesterday
Dün sana sahip olduğumu düşünmek,

Your love was just a game.
Senin sevgin sadece bir oyundu.

You tell me that you love me, so?
Beni sevdiğini söylersin, eee?

You tell me that you care.
Beni umursadığını söylüyorsun.

But when I need you baby,
Ama sana ihtiyacım olduğunda bebeğim,

You're never there .
Asla yanımda değilsin.

Take the time to get to know me!
Beni tanımak için zaman ayır!

If you want me why can't you just show me ?
Eğer beni istiyorsan neden gösteremez misin?

Well, always on this roller coaster,
Şey, biz daima bu hız treninde olacağız.

If you want me why can't you get closer?
Eğer beni istiyorsan neden daha çok yaklaşamıyorsun?

Never there.
Asla orada değilsin.

You're never there
Asla orada değilsin.

You're never ever ever ever there
Asla hiç bir zaman orada değilsin.


YOU CAN BUY CAKE'S ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - CAKE PAGE )

3 yorum:

  1. ne güzel bir blog, klip şarkı gibi güzel, ek notlar, çeviriler öğretici.dilime takıldı valla neredeyse şarkıyı ezberledim. ellerinize sağlık :) yaşasın şarkılarla ingilizce öğren :)

    YanıtlaSil
  2. klibe bayıldım ya çok şirin olmuş :)))

    YanıtlaSil
  3. sizi seviyorum :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar