Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
24 Eylül 2016 Cumartesi





Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







 Calvin Harris - My Way Şarkı Sözü Videosu


Calvin Harris - My Way Türkçe Çeviri 

Verse 1
Why wait to say, at least I did it my way
Söylemek için neden bekleyeyim, en azından kendi tarzımda yaptım

Lie awake, two faced
Uyanık uzanıyorum, iki yüzlü

But in my heart I understand
Ama kalbimin içinde anlıyorum

I made my move and it was all about you
Hamlemi yaptım ve bu, tamamen seninle ilgiliydi

Now I feel so far removed
Şimdi kendimi çok uzak hissediyorum



Chorus
You were the one thing in my way ( x6 )
Sen yoluma çıkan tek şeydin ( x6 )

My way, oh way, oh way, oh way ( x4 )
Benim tarzım


Verse 1
Why wait to say, at least I did it my way
Söylemek için neden bekleyeyim, en azından kendi tarzımda yaptım

Lie awake, two faced
Uyanık uzanıyorum, iki yüzlü

But in my heart I understand
Ama kalbimin içinde anlıyorum

I made my move and it was all about you
Hamlemi yaptım ve bu, tamamen seninle ilgiliydi

Now I feel so far removed
Şimdi kendimi çok uzak hissediyorum


Chorus
You were the one thing in my way ( x6 )
Sen yoluma çıkan tek şeydin ( x6 )

My way, oh way, oh way, oh way ( x4 )
Benim tarzım


Chorus
You were the one thing in my way ( x6 )
Sen yoluma çıkan tek şeydin ( x6 )

My way, oh way, oh way, oh way ( x4 )
Benim tarzım


Kelime Bilgisi


'Far Removed From Sth'
Deyimdir. -den çok uzak, -den çok farklı anlamlarına gelir.

'My Way'
Benim yolum, benim tarzım, benim şeklim anlamlarına gelir.

'Be In The Way'
Engel olmak, engellemek anlamlarına gelir






TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

2 yorum:

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar