Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
23 Ekim 2013 Çarşamba


THE RACE

İngilizce şarkı sözü videosu - Official Video

(Türkçe çevirisi metin olarak ekli )













OFFICIAL LYRIC VIDEO (Resmi Şarkı Sözü Videosu- Türkçe Çevirileri Videonun Altında Bulabilirsiniz)










You saved my life.
Hayatımı kurtardın.

With blood and through sacrifice.
Kanla ve kurbanlar vererek / fedakarlıkla.

The lessons that I've learned :
Öğrendiğim dersler:

I promise you I said;
Sana söz, dedim ki;

Never again!  (x2)
Bir daha asla! (x2)

No never!
Hayır, asla!

Hey, It began with an ending.
Hey, bir bitişle başladı.

Hey, We were fighting for the world.
Hey, dünya için savaşıyoruz.

Hey, My desire never ending.
Hey, arzum asla bitmiyor.

Hey, the race.
Hey, mücadele.

Love is a dangerous game to play.
Aşk, oynanması tehlikeli bir oyun.

Hearts are made for breaking and for pain.
Kalpler acı çekmek ve kırılmak için yaratılmış

I'm selfish and I'm cold.
Bencil ve soğuğum

I promise you I said:
Sana söz verdim ve dedim ki:

Never again!  (x2)
Bir daha asla! (x2)

No never!
Hayır, asla!
Hey, It began with an ending.
Hey, bir bitişle başladı.

Hey, We were fighting for the world.
Hey, dünya için savaşıyoruz.

Hey, My desire never ending.
Hey, arzum asla bitmiyor.

Hey, the race.
Hey, mücadele.


I'm not running, no not running. (x4)
Koşmuyorum, hayır, koşmuyorum

No.
Hayır.

You saved my life.  (x2)
Hayatımı kurtardın. .  (x2)


Hey, Hey, Hey,
The, The, The race. The race.
Mücadele, mücadele, mücadele

I'm not running, no not running. (x4)
Koşmuyorum, hayır, koşmuyorum

No.

Hayır.




YOU CAN BUY THIRTY SECONDS TO MARS ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM -  THIRTY SECONDS TO MARS PAGE )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar