Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
25 Ekim 2013 Cuma



CITY OF ANGELS


İngilizce şarkı sözü videosu - Official Video

(Türkçe çevirisi metin olarak ekli )






OFFICIAL LYRIC VIDEO (Resmi Şarkı Sözü Videosu- Türkçe Çevirileri Videonun Altında Bulabilirsiniz)









THE CITY OF ANGELS ( MELEKLER ŞEHRİ )



There was truth.
Orada gerçek vardı.

There was consequence against you.
Sonuçlar sana karşıydı.

A weak defense, then there's me.
Güçsüz bir savunma, ve sonra ben.

I'm seventeen and looking for a fight.
17 yaşındayım ve savaş arıyorum.

All my life,
Tüm hayatım boyunca,

I was never there.
Hiçbir zaman orada değildim.

Just a ghost.
Sadece bir hayalet.

Running scared.
Korkarak kaçan.

Here, our dreams aren't made - they're won.
İşte, hayallerimiz bize verilmedi-kazanıldı

Lost in the City of Angels;
Melekler şehrinde kayboldum

Down in the comfort of strangers,
Yabancıların tesellisinde;

I found myself in the fire burned hills,
Kenimi alevlerle tutuşan tepelerde buldum.

In the land of a billion lights.
Milyonlarca ışığın yerinde.

Bought my fate,
Kaderimi satın aldım,

Straight from hell.
Doğruca cehennemden.

Second sight,
Altıncı his,

Has paid off well for a mother, a brother and me.
Bir anne, bir kardeş ve de benim için karşılığını verdi

The silver of a lake at night;
Gece gümüşten bir göl,

The hills of Hollywood on fire.
Hollywood'un tepeleri tutuşuyor.

A boulevard of hope and dreams;
Umutların ve hayallerin bulvarı;

Streets made of desire.
Arzudan oluşmuş sokaklar

CHORUS / NAKARAT

Angels ...
Melekler...

I am home!
Evdeyim.

Home!
Ev!

CHORUS / NAKARAT

One life, one love - Live!
Tek hayat, tek aşk- Yaşa!



0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar