Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
19 Ekim 2013 Cumartesi

TRUE LOVE

İngilizce şarkı sözü videosu - Official Video (Türkçe çevirisi metin olarak ekli )











OFFICIAL LYRIC VIDEO (Resmi Şarkı Sözü Videosu- Türkçe Çevirileri Videonun Altında Bulabilirsiniz)






LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ KELİMELER)


Sometimes I hate every single stupid word you say
Bazen söylediğin her aptalca laftan nefret ediyorum

Sometimes I wanna slap you in your whole face
Bazen yüzünü tokatlamak istiyorum
There's no one quite like you
Pek senin gibi bir başkası yok

You push all my buttons down
Damarıma basıyorsun ( Beni çileden çıkartıyorsun )

I know life would suck without you
Biliyorum hayat sensiz çekilmezdi

At the same time, I wanna hug you
Aynı zamanda, sana sarılmak istiyorum

I wanna wrap my hands around your neck
Ellerimi boynunun etrafına sarmak istiyorum

You're an asshole but I love you
Sen bir pisliksin ama seni seviyorum

And you make me so mad I ask myself
Ve beni öyle kızdırıyorsun ki kendime soruyorum

Why I'm still here, or where could I go
Neden hala buradayım, ya da nereye gidebilirdim

You're the only love I've ever known
Sen bildiğim tek aşksın

But I hate you
Ama senden nefret ediyorum

I really hate you, so much
Senden gerçekten çok nefret ediyorum

I think it must be
Sanırım bu

True love, true love
Gerçek aşk, gerçek aşk olmalı

It must be true love
Bu gerçek aşk olmalı

Nothing else can break my heart like true love
Başka hiçbir şey kalbimi gerçek aşk kadar kıramaz

True love, it must be true love
Gerçek aşk, gerçek aşk olmalı

No one else can break my heart like you
Başka hiç kimse kalbimi senin gibi kıramaz

Just once try to wrap your, little brain around my feelings
Sadece bir kez senin küçük beynini duygularımla sarmayı denedim

Just once please try not to be so mean (Whoa-Oh-Oh)
Sadece bir kez olsun lütfen bu kadar kaba olmamayı dene

Repeat after me now, R-O-M-A-N-C-E-E-E
Benden sonra tekrar et R-O-M-A-N-T-İ-Z-M-M-M

Come on I'll say it slowly (Romance) You can do it, Baby
Haydi yavaşça söyleyeceğim ( Romantizm ) Sen de yapabilirsin bebeğim
Chorus / Nakarat

Why do you rub me up the wrong way?
Beni neden sinir ediyorsun? / Ben, neden gıcık ediyorsun?

Why do you say the things that you say?
Söylediğin şeyleri neden söylüyorsun?

Sometimes I wonder how we ever came to be
Bazen merak ediyorum da biz nasıl...

But without you I'm incomplete (I think it must be)
Ama sensiz ben eksik kalırım ( Sanırım bu)

True love (It must be) True love
Gerçek aşk olmalı

Chorus / Nakarat


YOU CAN BUY PINK ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - PINK PAGE )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar