Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
24 Ekim 2013 Perşembe


DON'T SPEAK
Türkçe çevirili şarkı sözü videosu








NO DOUBT - DON'T SPEAK VIDEO 




LYRICS  ( ŞARKI SÖZLERİ )

You and me, we used to be together
Sen ve ben, eskiden birlikteydik

Everyday together always
Her gün birlikteydik, her zaman

I really feel that I'm losing my best friend
Gerçekten en iyi arkadaşımı kaybettiğimi hissediyorum

I can't believe this could be the end
Bunun son olabileceğine inanamıyorum

It looks as though you're letting go
Sen vazgeçiyormuşsun gibi görünüyor

And if it's real well I don't want to know
Ve bu gerçekse bilmek istemiyorum

Don't speak, I know just what you're saying
Konuşma, ne dediğini biliyorum

So please stop explaining
Bu yüzden lütfen açıklamayı bırak

Don't tell me cause it hurts
Anlatma çünkü incitiyor

Don't speak I know what you're thinking
Konuşma, ne düşündüğünü biliyorum

I don't need your reasons
Nedenlerine ihtiyacım yok

Don't tell me cause it hurts
Anlatma çünkü incitiyor

Our memories
Anılarımız

Well, they can be inviting
Şey , çekici olabilirler

But some are altogether mighty, frightening
Ama bazıları hep beraber güçlü, korkutucu

As we die, both you and I
Biz ölürken, sen ve ben ,ikimiz de

With my head in my hands I sit and cry
Başım ellerimin arasında oturup ağlıyorum

It's all ending
Her şey bitiyor

I gotta stop pretending who we are...
Kim olduğumuz konusunda rol yapmayı bırakmalıyım

You and me I can see us dying...are we?
Sen ve ben, bizim öldüğümüzü görebiliyorum...ölüyor muyuz?


Don't tell me cause it hurts!
Anlatma çünkü incitiyor

I know what you're saying
Ne dediğini biliyorum

So please stop explaining
Bu yüzden lütfen açıklamayı bırak

Don't speak, don't speak, don't speak
Konuşma konuşma konuşma

Oh I know what you're thinking
Ne düşündüğünü biliyorum

And I don't need your reasons
Ve gerekçelerine ihtiyacım yok

I know you're good (X2 )
I know you're real good
Biliyorum iyisin (x2)
Biliyorum gerçekten iyisin

Don't, don't, darling
Yapma, yapma, sevgilim

Darling
Sevgilim

Don't tell me tell me cause it hurts
Söyleme çünkü incitiyor 

NO DOUBT - DON'T SPEAK OFFICIAL VIDEO 





YOU CAN BUY NO DOUBT ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - NO DOUBT PAGE )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar