Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
7 Şubat 2015 Cumartesi


Nirvana - School
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Nirvana - School



Nirvana -  School Türkçe Çeviri


Won't you believe it. It's just my luck  [x4]
İnanmayacak mısın? Bu, sadece benim şansım. [x4]

No recess [x3]
Tenefüs yok. [x3]

Won't you believe it. It's just my luck  [x4]
İnanmayacak mısın? Bu, sadece benim şansım. [x4]

No recess [x3]
Tenefüs yok. [x3]

You're in high school again. [x8]
Yeniden lisedesin. [x8]

No recess [x7]
Tenefüs yok. [x7]


Nirvana - School ( Live Performance )






TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

3 yorum:

  1. lise yıllarıma gittim :)

    YanıtlaSil
  2. şarkı en çok izlenen klipler arasında ilginç. bu kadar eski bir şarkı hem de smells like teen spirit kadar popüler değil. paylaşım için sağolun.

    YanıtlaSil
  3. her zaman beni etkileyen bi parça oldu. eklemeniz beni şaşırttı ve hoşuma gitti.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar