Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
7 Şubat 2015 Cumartesi

Enrique Iglesias - Bailamos
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Enrique Iglesias -  Bailamos ( English Version )



Enrique Iglesias -  Bailamos ( English Version ) Türkçe Çeviri


Tonight we dance,
Bu gece dans ediyoruz

I leave my life in your hands.
Hayatımı ellerine bırakıyorum

We take the floor,
Piste geçiyoruz

Nothing is forbidden anymore.
Artık hiçbir şey yasak değil

Don't let the world in outside.
Dışarıdaki dünyanın içeriye girmesine izin verme

Don't let a moment go by.
Anın elimizden kayıp gitmesine izin verme

Nothing can stop us tonight
Bu gece bizi hiçbir şey durduramaz

?Bailamos!
Dans edelim mi? ( İspanyolca )

Let the rhythm take you over...
Ritimin seni alıp götürmesine izin ver

?Bailamos!
Dans edelim mi? ( İspanyolca )

Te quiero amor mio
Seni seviyorum canım aşkım ( İspanyolca )

NOT : Te quiero ( İspanyolca ) : Seni seviyorum / seni istiyorum anlamlarına gelir


?Bailamos! 
Dans edelim mi?

Wanna live this night forever...
Bu geceyi sonsuza kadar yaşamak istiyorum

Te quiero amor mio
Seni seviyorum aşkım ( İspanyolca )

?Bailamos! 
Dans edelim mi? ( İspanyolca )

?Te quiero!
Seni istiyorum ( İspanyolca ) 

Tonight I'm yours,
Bu gece seninim

We can make it happen I'm so sure.
Gerçekleştirebiliriz. Çok eminim

I won't let it go.
Boşvermeyeceğim

There is something I think you should know.
Bence bilmen gereken bir şey var

I won't be leaving your side,
Senin yanından ayrılmayacağım

We're gonna dance through the night.
Tüm gece boyunca dans edeceğiz

I want to reach for the stars!
Yıldızlara uzanmak istiyorum

?Bailamos!
Dans edelim mi? ( İspanyolca )

Let the rhythm take you over...
Ritimin seni alıp götürmesine izin ver

?Bailamos!
Dans edelim mi? ( İspanyolca )

Te quiero amor mio
Seni istiyorum canım aşkım ( İspanyolca )

?Bailamos! 
Dans edelim mi?

Wanna live this night forever...
Bu geceyi sonsuza kadar yaşamak istiyorum

Te quiero amor mio
Seni seviyorum aşkım ( İspanyolca )

?Bailamos! 
Dans edelim mi? ( ispanyolca )

?Te quiero!
Seni seviyorum ( ispanyolca ) 

Tonight we dance,
Bu gece dans ediyoruz

Like no tomorrow.
Yarın yokmuş gibi

If you will stay with me,
Eğer benimle kalırsan

Te quiero mi amor.
Seni seviyorum aşkım ( İspanyolca )

Quidate conmigo...
Benimle kal ( İspanyolca )

Esta noche...bailamos.
Bu gece dans ederiz

?Bailamos!
Dans edelim mi?

?Bailamos!
Dans edelim mi?

Let the rhythm take you over...
Bırak ritim seni alsın

?Bailamos!
Dans edelim mi?

Te quiero amor mio...
Seni seviyorum aşkım

?Bailamos!
Dans edelim mi?

Wanna live this night forever...

?Bailamos!
Dans edelim mi?


Enrique Iglesias -  Bailamos ( English Version )





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar