Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
19 Eylül 2014 Cuma



BANG BANG 

David Guetta ft Skylar Grey & Nancy Sinatra

İngilizce şarkı sözü videosu - Official Video (Türkçe çevirisi metin olarak ekli )







BANG BANG 1 : David Guetta ft Skylar Grey


OFFICIAL LYRIC VIDEO (Resmi Şarkı Sözü Videosu- Türkçe Çevirileri Videoların Altında Bulabilirsiniz)




BANG BANG  2 : Nancy Sinatra

 


BANG BANG TÜRKÇE ÇEVİRİ 



Verse 1
I was five and he was six
Ben beş yaşındaydım ve o altı

We rode on horses made of sticks
Sopadan yapılmış atlarımızı sürerdik

He wore black and I wore white
O siyah giyerdi ve ben de beyaz

He would always win the fight
Dövüşü hep o kazanırdı


Chorus
Bang bang

He shot me down, bang bang
Beni vurdu, bang bang

I hit the ground, bang bang
Yere düştüm, bang bang

That awful sound, bang bang
O korkunç ses, bang bang

My baby shot me down.
Bebeğim beni vurdu

Verse 2
Seasons came and changed the time
Mevsimler geldi ve zamanı değiştirdi

When I grew up, I called him mine
Büyüdüğümüzde, onu benimki diye çağırdım

He would always laugh and say
O hep güler ve sorardı

"Remember when we used to play?"
"Oynadığımız günleri hatırlıyor musun?"


Chorus 2
Bang bang

I shot you down, bang bang
Seni vurdum, bang bang

You hit the ground, bang bang
Yere düştün, bang bang

That awful sound, bang bang
O korkunç ses, bang bang

I used to shoot you down.
Seni vururdum


Verse 3
Music played, and people sang
Müzik çaldı ve insanlar şarkı söyledi

Just for me, the church bells rang.
Sadece benim için, kilisenin çanları inledi

Now he's gone, I don't know why
Şimdi o gitti, bilmiyorum neden

And till this day, sometimes I cry
Ve bugüne kadar, bazen ağlıyorum

He didn't even say goodbye
Hoşça kal bile demedi

He didn't take the time to lie.
Yalan söylemek için bile beklemedi


Chorus
Bang bang

He shot me down, bang bang
O beni vurdu, bang bang

I hit the ground, bang bang
Yere düştüm, bang bang

That awful sound, bang bang
O korkunç ses, bang bang

My baby shot me down.

Bebeğim beni vurdu




1 yorum:

  1. blogunuz harika bayıldım. ingilizce altyazılı şarkılar ararken buldum.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar