Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
9 Aralık 2014 Salı


Breaking Benjamin  Away
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )









Breaking Benjamin - Away Şarkı Sözü Videosu





Breaking Benjamin - Away Türkçe Çeviri

Cold
Soğuk

Am I..?
Ben..?

I'm beside myself
Kedimin yanındayım

Because there's no one else 
Çünkü başka kimse yok

Have I grown
Büyüdüm mü

So blind
Bu kadar kör

Only god could save you
Sadece Tanrı seni kurtarabilirdi

If you knew your way to the light
Eğer ışığa doğru olan giden yolu bilseydin

So fly away 
O zaman uçup git

And leave it behind
Arkanda bırak

Just stay awake
Sadece uyanık kal

There's nowhere to hide 
Saklanacak bir yer yok

I see you
Seni görüyorum

Cause you won't get out of my way
Çünkü yolumdan çekilmeyeceksin

I hear you
Seni duyuyorum

Cause you won't quit screaming my name
Çünkü adımı haykırmaktan vaz geçmeyeceksin

I feel you
Seni hissediyorum

Cause you won't stop touching my skin 
Çünkü tenime dokunmayı bırakmayacaksın

I need you
Sana ihtiyacım var

They're coming to take you away
Seni almaya geliyorlar

Frail and dry
Narin ve kuru 

I could lose it all
Hepsini kaybedebildim

But I cannot recall 
Ama anımsayamıyorum

It's all wrong
Hepsi yanlış

Don't cry
Ağlama

Clear away this hate

Bu nefreti bırak

And we can start to make it alright
Her şeyi yoluna koymaya başlayabiliriz

So fly away 
O zaman uçup git

And leave it behind
Arkanda bırak

Return someday
Bir gün geri dön

With red in your eyes
Gözündeki kırmızılıkla

I see you
Seni görüyorum

Cause you won't get out of my way
Çünkü kenara çekilmeyeceksin

I hear you
Seni duyuyorum

Cause you won't quit screaming my name
Çünkü adımı haykırmaktan vaz geçmeyeceksin

I feel you
Seni hissediyorum

Cause you won't stop touching my skin 
Çünkü tenime dokunmayı bırakmayacaksın

I need you
Sana ihtiyacım var

They're coming to take you away
Seni almaya geliyorlar

TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar