Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
11 Aralık 2014 Perşembe


Magic - Let Your Hair Down
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )





Magic - Let Your Hair Down Şarkı Sözü Videosu






Magic - Let Your Hair Down Türkçe Çeviri 


There she goes, there she goes, there she goes
İşte, ite, işte

There's nothing better than my beautiful woman
Benim güzel kadınımdan daha iyi bir şey olamaz

Even though, even though, even though

It's not always heaven, we still fly together
Her zaman cennet olmamasına rağmen, yine de birlikte uçuyoruz

To me you are more than just skin and bones
Sen benim için sadece deri ve kemikten daha fazlasısın

You are elegance and freedom and everything I know
Sen zerafetsin ve özgürlük ve bildiğim her şey

So come on and...
Bu nedenle gel ve ....

Baby let your hair down
Bebeğim saçlarını sal

Let me run my fingers through it
İzin ver parmaklarımı aralarından geçireyim

We can be ourselves now
Şimdi kendimiz olabiliriz

Go ahead, be foolish
Devam et, aptal ol

No one's on the clock now
Şu anda kimse çalışmıyor

Lying in this simple moment
Bu basit an içinde uzanmşken

You don't gotta worry now
Endişelenmene gerek yok

Just let your hair down
Sadece saçlarını sal

Tell me when, tell me when, tell me when
Bana ne zaman olduğunu söyle, 
bana ne zaman olduğunu söyle, 
bana ne zaman olduğunu söyle

When I can steal a sweet kiss right from you
Senden ne zaman tatlı bir öpücük çlabilirim

I'm diving in, I'm diving in, I'm diving in
Dalıyorum, dalıyorum, dalıyorum

The water's warm right here
Tam burada su ılık
To me you are more than just skin and bones
Sen benim için sadece deri ve kemikten daha fazlasısın

You are elegance and freedom and everything I know
Sen zerafetsin ve özgürlük ve bildiğim her şey

So come on and...
Bu nedenle gel ve ....

Baby let your hair down
Bebeğim saçlarını sal

Let me run my fingers through it
İzin ver parmaklarımı aralarından geçireyim

We can be ourselves now
Şimdi kendimiz olabiliriz

Go ahead, be foolish
Devam et, aptal ol

No one's on the clock now
Şu anda kimse çalışmıyor

Lying in this simple moment
Bu basit an içinde uzanmşken

You don't gotta worry now
Endişelenmene gerek yok

Just let your hair down
Sadece saçlarını sal
[x2]

It's only us here
Burada sadece biz varız


TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar