Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
18 Aralık 2014 Perşembe

WoodKid - Iron ( Assassins Creed : Revelations Soundtrack)
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








WoodKid - Iron Şarkı Sözü Videosu


ÖNEMLİ : Altyazılar için videonun sağ altındaki altyazılar tuşuna basınız. ( Dikdörtgen şeklindeki simge )


WoodKid - Iron Türkçe Çeviri


Deep in the ocean, dead and cast away,
Okyanusun dibinde, ölü ve sürüklenmiş

Where innocence is burned, in flames,
Masumların alevler içinde yandığı yerde

A million miles from home, I'm walking ahead
Evden millerce uzakta, dümdüz yürüyorum

I'm frozen to the bones, I am...
Kemiklerime kadar dondum, Ben...

A soldier on my own, I don't know the way
Tek başına bir askerim, yolu bilmiyorum

I'm riding up the heights of shame
Utanç tepelerine çıkıyorum

I'm waiting for the call, the hand on the chest
Çağrıyı bekliyorum, ellerim göğsümde

I'm ready for the fight, and fate
Savaş için hazırım, ve kaderim için
[Instrumental]
[Enstrumental]

The sound of iron shocks is stuck in my head,*
Demirlerin çarpışma sesleri kafamın içinde çınlıyor*

The thunder of the drums dictates
Davulların gümbürtüsü emrediyor

The rhythm of the falls, the number of deaths
Düşenlerin ritmi, ölülerin sayısı

The rising of the heights ahead
Önümüzde artan bir yükseklik

From the dawn of time to the end of days
Şafak vaktinden günlerin sonuna dek

I will have to run away
Kaçmak zorunda kalacağım

I want to feel the pain
Acıyı hissetmek istiyorum

And the bitter taste of the blood on my lips again
Ve dudaklarımdaki kanın acı tadını, yeniden

 [Instrumental]
[Enstrumental]

This steady burst of snow is burning my hands**
Bu kar darbeleri ellerimi yakıyor

I'm frozen to the bones, I am
Kemiklerime kadar dondum, Ben ...

A million mile from home, I'm walking away***
Evden milyonlarca mil uzakta, yürüyorum

I call to mind your eyes, your face
Aklıma gözlerini, yüzünü getiriyorum

Çeviri Notu : 

* The sound of iron shocks is stuck in my head : Cümlesinde geçen 'stuck' sıkışıp kalmak demektir, Türkçe ifade uyumu nedeniyle çınlamak olarak çevrilmiştir.

**This steady burst of snow is burning my hands : Bu cümledeki 'steady' kelimesini çeviriye Türkçe ifade uyumu sağlamak için eklemedik. Steady : sabit, istikrarlı anlamlarına gelir.

**A million mile from home, I'm walking away : Bu cümledeki walk away yürüyorum olarak çevrildi ancak asıl anlamı terketmek, basıp gitmek, uzaklaşmak demektir. Şarkı sözlerinin genel uyumu için bu tarz bir çeviri yapmayı tercih ettik.


WoodKid - Iron Vocabulary



WoodKid - Iron Official Video







TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )


10 yorum:

  1. beautiful thank you.

    YanıtlaSil
  2. i memorized this song :) i listen everyday. thank you.

    YanıtlaSil
  3. klip çok sağlam. iki klipte güzel ama oyununki (altyazılı olan) çok güzel. çok gaz. çeviri için elinize sağlık.beğenerek takip ediyorum bloglarınızı.

    YanıtlaSil
  4. oyunu severek oynamıştım burada görünce sevindim. bu oyunlar sayesinde ingilizcemi ilerlettim epeyce oyunlar işe yaramaz diyenlere aldırmayın. güzel kelime öğretiyorlar hem insan gaza geliyor ara diyalogları falan anlamak için.

    YanıtlaSil
  5. i like the fighting scenes :D

    YanıtlaSil
  6. Ben orta yaşlı bir takipçiniz olarak bu parça ile ilgili en çok ilgimi çeken şeyi paylaşmak istiyorum. Bence klibi gerçekten çok hoş. Artık oyunlar ne kadar gerçekçi. Yakında filmleri de bu şekilde çekmeye başlarlarsa şaşırmayacağım. Oyunları oynamayı beceremiyorum ama genç arkadaşların kendilerini bu kadar kaptırmalarını da mazur görüyorum. Bir arkadaşımız yorumlarda belirtmiş bence de oyunlar kelime anlamında yardımcı olacaktır ve eğlendirerek öğretecektir.

    Kaliteli bloglarınız ve çevirileriniz için ben de teşekkür ederim. Hep paylaşın.

    YanıtlaSil
  7. saglam şarkıymış duymamıştım şans eseri tıkladım çok begendim

    YanıtlaSil
  8. şarkıdan o kadar etkilendim ki anlatamam. özellikle oyun tanıtımı olan mükemmel. oyun oynayan biri olsam gider bugün alırdım.

    YanıtlaSil
  9. blogunuz çok başarılı

    YanıtlaSil
  10. tamamen şans eseri buldum bu şarkıyı. böyle bir grubun - grup dimi :) varlığından bile haberdar değildim. ya takıldım kaldım bu şarkıya. teşekkürlerimi sunarım.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar