Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
10 Aralık 2014 Çarşamba

John Newman - Can You Love Me Again
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )










John Newman - Can You Love Me Again - Şarkı Sözü Videosu





John Newman - Can You Love Me Again Türkçe Çeviri


Know I’ve done wrong,
Biliyorum, yanlış yaptım

Left your heart torn
Kalbini parçalamış bıraktım

Is that what devils do?
Şeytanların yaptığı şey  bu mu?

Took you so low,
Seni çok dibe çektim

Where only fools go
Sadece aptalların gideceği yere

I shook the angel in you
İçindeki meleği sarstım

Now I’m rising from the ground
Yerden yükseliyorum

Rising up to you
Sana yükseliyorum

Filled with all the strength I found
Bulduğum tüm güçle dolu

There's nothing I can’t do!
Yapamayacağım bir şey ok

I need to know now, know now
Şimdi bilmem gerek, şimdi bilmem

Can you love me again?
Beni yeniden sevebilir misin?

It’s unforgivable,
Bu affedilmez

I stole and burnt your soul
Ruhunu çaldım ve yaktım

Is that what demons do?
Şeytanların yaptığı şey bu mu?

They rule the worst of me
Benim en kötü halimi yönetiyorlar

Destroy everything,
Her şeyi yıkıyorlar

They bring down angels like you
Senin gibi melekleri üzüyorlar

Now I’m rising from the ground
Yerden yükseliyorum

Rising up to you
Sana yükseliyorum

Filled with all the strength I found
Bulduğum tüm güçle dolu

There's nothing I can’t do!
Yapamayacağım bir şey yok

I need to know now, know now
Şimdi bilmem gerek, şimdi bilmem

Can you love me again?
Beni yeniden sevebilir misin?

I told you once I can't do this again, do this again, oh, no
Sana bir keresinde söylemiştim, bunu bir daha yapamam, ah hayır

I need to know now, know now
Şimdi bilmem gerek, şimdi bilmem

Can you love me again?

Beni yeniden sevebilir misin?


YOU CAN BUY THIS SONG FROM AMAZON :


TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - LOVE ME AGAIN PAGE )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar