Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
10 Aralık 2014 Çarşamba


Enrique Iglesias - Hero
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )









Enrique Iglesias - Hero Şarkı Sözü Videosu





Enrique Iglesias - Hero Türkçe Çeviri 


Let me be your hero
İzin ver kahramanın olayım

Would you dance
Dans eder miydin

If I asked you to dance
Sana dans teklif etseydim

Would you run and never look back
Yoksa  hiç arkana bakmadan koçar mıydın

Would you cry
Ağlar mıydın

If you saw me crying
Eğer benim ağladığımı görseydin

And would you save my soul, tonight
Ve benim ruhumu korur muydun, bu gece

Would you tremble
Titrer miydin

If I touched your lips
Eğer dudakarına dokunsaydım

Would you laugh
Güler miydin

Oh please tell me this
Ah, lütfen bana söyle

Now would you die
Ve şimdi ölür müydün

For the one you loved
Sevdiğin kişi için

Hold me in your arms, tonight
Beni kollarında tut, bu gece

I can be your hero, baby
Senin kahramanın olabilirim, bebeğim

I can kiss away the pain
Acılarını öpüp geçirebilirim

I will stand by you forever
Hep senin yanında kalacağım

You can take my breath away
Nefesimi kesebilirsin

Would you swear
Yemin eder miydin

That you'll always be mine
Hep benim olacağına

Or would you lie
Ya da yalan söyler miydin

Would you run and hide
Koşar ve saklanır mıydın

Am I in too deep
Kendimi çok mu kaptırdım

Have I lost my mind
Aklımı mı kaçırdım

I don't care...
Umursamıyorum

You're here tonight
Bu gece buradasın

I can be your hero, baby
Senin kahramanın olabilirim, bebeğim

I can kiss away the pain
Acılarını öpüp geçirebilirim

I will stand by you forever
Hep senin yanında kalacağım

You can take my breath away
Nefesimi kesebilirsin

Oh, I just want to hold you
Ah, sadece seni tutmak istiyorum

Am I in too deep
Kendimi çok mu kaptırdım

Have I lost my mind
Aklımı mı kaçırdım

I don't care...
Umursamıyorum

You're here tonight
Bu gece buradasın

I can be your hero, baby
Senin kahramanın olabilirim, bebeğim

I can kiss away the pain
Acılarını öpüp geçirebilirim

I will stand by you forever
Hep senin yanında kalacağım

You can take my breath away

Nefesimi kesebilirsin

Enrique Iglesias - Hero Dilbilgisi Notları 





Enrique Iglesias - Hero Official Video



TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar