Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
16 Kasım 2015 Pazartesi



 Dillon Francis & DJ Snake - Get Low
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )






Dillon Francis & DJ Snake - Get Low Video




Dillon Francis & DJ Snake - Get Low Türkçe Çeviri 

Arkadaşlar bu şarkıyı aslında çevirmeyecektik çünkü şarkıda çevirecek pek bir şey yok ama o kadar çok istek geldi ki bu istekleri görmezden gelemedik. Get Low bir dans parçası ve sözlerden çok müzik ön planda.  Açıklamaları aşağıdan inceleyebilirsiniz. Ayrıca Furious 7 den alınan görüntülerle oluşturulmuş bir saatlik loop videosunu da sayfamıza ekledik. Hepinize keyifli  izlemeler ve öğrenmeler dileriz.


Not: Şarkıda sürekli aynı şeyler tekrarlandığı için bir kez yazdık.

Get low, get, get, get, get low ( x 8 )
Çömel

Low ( 28 )
Yere

Get, get, get, get low when the whishle blows
Düdük çaldığında yere çömel

Barbes, yallah habibi

Barbes, hadi aşkım


Kelime Bilgisi

'Get Low' Ne Demek?
Get Low: Son dönemde moda olan bir dans akımında uygulanan bir hareketi anlatan fiil. Kalçayı yere yaklaştırıp oturur pozisyon almak anlamına gelir. Türkçe karşılığı çömelmektir.


'Low' Ne Demek?
Low: Alçak anlamına gelir ama şarkıda şarkıcının kastettiği yere, aşağıya anlamlarıdır.


'Barbes' Ne Demek?
Barbes:  Kulağa her ne kadar Arapça gibi gibi gelse de aslında Fransızca'dan gelmektedir. Söylentilere göre DJ Snake müziğin bir yerinde Orchestre National de Barbés'in bir eserine gönderme yapar.  Dj Snake bir Fransız vatandaşıdır. Bu göndermenin nedeninin de böyle olduğu söylenir.


'Yallah Habibi' Ne Demek?
Arapçadır. 'Hadi aşkım' anlamına gelir








TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

13 yorum:

  1. adım ömer. ben istek atanlardanım. çok teşekkür ederim. istek atma nedenim parçanın düzgün bir çevirisini bulamadığım içindi. bi sürü sitede çeviri gördüm ama saçma sapan çeviriler eklenmişler. gerçekten çok teşekkür ederim. sizin çevirileriniz çok harika. sadece burasını takip ediyorum ondan size mail attım. takipçilerinizi ciddiye alıp onlara iyi içerik sunuyorsunuz ben size bu teşekkürü borçlu hissettim. bu arada 1 saatlik loop iyi olmuş :)))

    YanıtlaSil
  2. yukardaki yoruma aynen katılıyorum. emege sağlık olsun. çok iyi. adnan ya isim yazma niye yokki face eklesenize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım aşağıdan adı url yazanı seç. canın adını yazmak istiyorsa adı yazan yere adını yazabilirsin. yorum yapınca sorunu görüdüm cvp yazim dedim.

      Sil
  3. bir saatlik loopa bittim

    YanıtlaSil
  4. yazmazsam ölürüm. ne sağlam filimmiş be. aksiyona gel. bi saat bunu izlerimki ben.

    YanıtlaSil
  5. geçen gün vin dieselin cadı avcısı diye filmi çıkmış onu izlemek istedim ama ne mümkün. film sarmadı. yarısına kadar zor dayandım. ben adamı gördükçe dom bekliyorum. ff deki gibi aksiyon gerekiyor ama yok yavan. bu filmden başka bi filmde izleyemiyorum artık. paul walkerı videoda görmek de bi fena yaptı gene.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler bende istek yollamıştım :=)

    YanıtlaSil
  7. ben de başınızı agrıtmıştım ama iyi yapmışım. birlikten kuvvet doğmuş. çeviri için çok tşkler :)

    YanıtlaSil
  8. çok ciddi yazıyorum. gerçekten çok açıklayıcı olmuş. başta not yazmışsınız ve haklısınız. bu iki üç kelime bi şarkı ama anlamıyordum. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. açıklamalar bi harika dostum.çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. işte budur siz çeviricek bişi yok demişiniz ama bunu çevirecek sizden başkası yokmuş diger sitelere bi bakın ne saçma çevirmişler teşekkürler harbiden çok başarılı saolun

    YanıtlaSil
  11. saolun çevirinizi çok begendim

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Facebook Takip

Şarkı İstek

Şarkıcılar