Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
30 Ocak 2015 Cuma


Sia - Elastic Heart
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







Sia - Elastic Heart Video

Not: Telif hakları nedeniyle yayıncı kuruluş şarkı sözü videolarının youtube'dan kaldırılmasını sağlamış. Orijinal videoyu ekledik bu nedenle. Sözleri aşağıdan takip edebilirsiniz.


Elastic Heart Türkçe Çeviri


And another one bites the dust
Ve başka biri daha öldü

Oh why can I not conquer love
Neden ben aşkta başarılı olamıyorum

And I might have thought that we were one
Bizim doğru kişiler olduğumuzu düşünmüş olabilirim

Wanted to fight this war without weapons
Bu savaşta silahlar olmadan savaşmak istedim

And I wanted it, I wanted it bad
İstedim, çok istedim

But there were so many red flags
Ama çok fazla tehlike işareti vardı

Now another one bites the dust
Şimdi başka biri daha öldü

Yeah let's be clear, I'll trust no one
Evet, açık olalım, kimseye güvenmeyeceğim

You did not break me
Beni kırmadın

I'm still fighting for peace
Hala barış için savaşıyorum

 I've got thick skin and an elastic heart
Kalın bir derim ve elastik bir kalbim var

But your blade, it might be too sharp
Ama senin bıçağın, o fazla keskin olabilir

I'm like a rubber band until you pull too hard
Sen fazla sert çekene dek lastik bir bant gibiyim

I may snap and I move fast
Çatırdayabilirim ve  hızlı hareket ederim

But you won't see me fall apart
Ama paramparça olduğumu görmeyeceksin

'Cos I've got an elastic heart
Çünkü benim elastik bir kalbim var

And I will stay up through the night
Ve gece boyunca uyanık  kalacağım

Let's be clear, won't close my eyes
Hadi açık olalım, gözümü kapatmayacağım

And I know that I can survive
Biliyorum ki hayatta kalabilirim

I'll walk through fire to save my life
Hayatımı kurtarmak için ateşlerin arasından yürüyeceğim

And I want it, I want my life so bad
İstiyorum, hayatımı çok fazla istiyorum

I'm doing everything I can
Elimden gelen her şeyi yapıyorum

Then another one bites the dust
Sonra başka biri daha ölüyor

It's hard to lose a chosen one
Seçilmiş kişiyi kaybetmek zor

You did not break me
Beni kırmadın

I'm still fighting for peace
Hala barış için savaşıyorum

 I've got thick skin and an elastic heart
Kalın bir derim ve elastik bir kalbim var

But your blade, it might be too sharp
Ama senin bıçağın, o fazla keskin olabilir

I'm like a rubber band until you pull too hard
Sen fazla sert çekene dek lastik bir bant gibiyim

I may snap and I move fast
Çatırdayabilirim ve  hızlı hareket ederim

But you won't see me fall apart
Ama paramparça olduğumu görmeyeceksin

'Cos I've got an elastic heart
Çünkü benim elastik bir kalbim var



Vocabulary

Bite the dust: Ölmek, başarısız olmak
Red flag: İsyan bayrağı, tehlike işareti


Sia - Elastic Heart Live Video


Şarkı Hakkında:

Şarkı Hunger Games Catching Fire filminin albümü için hazırlanmıştır. Filmdeki aşk, kaybetme, savaş ve acı temaları kullanılmıştır. Şarkının Ocak 2015'te yayınlanan klibi olukça fazla eleştri almıştır. Bu eleştrilere, şarkıcı Twitter üzerinden yaptığı açıklamada yanlış anlaşıldığı için üzüldüğünü belirterek yanıt vermiştir. Klipteki karakterlerin kendisiyle çelişen ve savaşan Sia'nın iki farklı yansıması olduğunu söyleyen şarkıcı o karakterlerin bir erkek ve kız çocuğu olarak değerlendirilmemesi gerektiğinin altını çizmiştir.








TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

7 yorum:

  1. i like sia. i also like the little girl in her video clips.

    YanıtlaSil
  2. Çeviri çok iyi :)

    YanıtlaSil
  3. bu kadına bayılıyorum sesinin çatallaşması bile güzel. çevirenin ellerine sağlık. üstte yorum yapan arkadaşa aynen katılıyorum çok başarılı. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bi şarkı çeviri çok güzel

    YanıtlaSil
  5. hemen hergün bloga giriyorum alışkanlık oldu. bu şarkı iki üç haftadır en çok izlenenler listesinin en üstünde demek ki insanlar benim gibi hala siacımdan vazgeçemedi :)

    YanıtlaSil
  6. Thank you ahbap

    YanıtlaSil
  7. Harika. Çok güzel bir çeviri olmuş. Emeği geçen herkese teşekkürler..

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar