Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
19 Ocak 2015 Pazartesi

AC / DC Back in Black
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








AC / DC - Back in Black Şarkı Sözü Videosu



AC / DC - Back in Black Türkçe Çeviri



Back in black
Siyahlarla döndüm

I hit the sack
Kafayı vurup yattım

I've been too long I'm glad to be back
Çok uzun zamandır yoktum, geri döndüğüm için mutluyum

Yes, I'm let loose from the noose *
Evet, ilmekten kaçıyorum

That's kept me hanging about
Beni ucunda sallayan

I've been looking at the sky
Gökyüzüne bakıyordum

'Cause it's gettin' me high
Çünkü beni yükseltiyor

Forget the hearse 'cause I never die
Cenaze arabasını unut çünkü ben asla ölmem

I got nine lives, cat's eyes
9 cana, kedinin gözlerine sahibim

Abusin' every one of them and running wild
Her birini ( canı kastediyor) sonuna dek kullanıyor ve vahşileşiyorum

'Cause I'm back
Çünkü geri döndüm

Yes, I'm back
Evet, geri döndüm

Well, I'm back
Geri döndüm

Yes, I'm back
Evet, geri döndüm

Well, I'm back, back
Geri döndüm, geri

(Well) I'm back in black
Siyahlarla döndüm

Yes, I'm back in black
Evet siyahlarla döndüm
 
Back in the back of a  Cadillac
Cadillac'tan siyahlarla geri döndüm

Number one with a bullet, I'm a power pack
Mermiyle bir numara, güç kaynağıyım

Yes, I'm in a bang
Evet, patlamadayım

With a gang
Bir çeteyle

They've got to catch me if they want me to hang
Eğer beni asmak istiyorlarsa yakalamalılar

Cause I'm back on the track and I'm leading the pack
Çünkü  hayatımı yoluna koydum, sürüme önderlik ediyorum

Nobody's gonna get me on another rap
Kimse beni mahkum edemez

So look at me now I'm just making my play*
Şimdi bana bak, ben sadece ilgini çekmeye çalışıyorum

Don't try to push your luck, just get out of my way
Şansını zorlama, yolumdan çekil

'Cause I'm back
Çünkü geri döndüm

Yes, I'm back
Evet, geri döndüm

Well, I'm back
Geri döndüm

Yes, I'm back
Evet, geri döndüm

Well, I'm back, back
Geri döndüm, geri

(Well) I'm back in black
Siyahlarla döndüm

Yes, I'm back in black
Evet siyahlarla döndüm

Hooo yeah
Ohh yeah
Yes I am
Evet döndüm

Oooh yeah, yeah oh yeah
Back in now
Şimdi geri döndüm

'Cause I'm back
Çünkü geri döndüm

Yes, I'm back
Evet, geri döndüm

Well, I'm back
Geri döndüm

Yes, I'm back
Evet, geri döndüm
Well, I'm back, back
Geri döndüm, geri

(Well) I'm back in black
Siyahlarla döndüm

Yes, I'm back in black
Evet siyahlarla döndüm

Back in black
Siyahlarla döndüm

Yes I'm back in black
Evet siyahlarla döndüm

Out of the sight!

Görüş dışında! 

ŞARKI HAKKINDA

Şarkının Hikayesi

Şarkı 1980 yılında yayınlamıştır. Back in Black, 33 yaşında ölen grubun bir önceki vokaline, Bon Scott'a, itafen yazılmış bir şarkıdır. Grup vokallerinin vefatından sonra ayrılmayı düşünmüş ama Bon Scott'un ebebeynlerinin de arzusu ile yollarına yeni bir vokalle  ( Brian Johnson ) devam etme kararı almışlardır.

Back in Black şarkısı albüme de ismini veren şarkıdır ve albümün 1 numarasıdır. Açılışındaki gitar rifi ile hafızalarda yer etmiş günümüzde bir klasik halini almıştır.
Back in Black Michael Jackson'ın Thriller albümünün ardından tüm zamanların en fazla satış yapan ikinci albümü olmuştur ( 42 milyon satışa ulaşarak )

"Yes, I'm gettin' loose. From the noose. That's kept me hanging about. I've been looking at the sky. 'Cause it's gettin' me high. Forget the hearse 'cause I never die. I got nine lives. Cat's eyes. Abusin' every one of them and running wild." Bölümlerinde kendini yenilmez olarak görmekte olan Bon'un dikkatsizliğine ve hayatını sürekli kötüye kullanarak harcadığına gönderme yapılmaktadır. ( Alkol sorunu nedeniyle )

ÇEVİRİ NOTLARI

* Yes, I'm let loose from the noose that's kept me hanging about : Yazarın bu sözde anlatmak istediği şey eskiden kendisini alıkoyan şeylerden kurtulmasıdır. Ucunda sallandığı ilmek onun eski sıkıntılarını temsil eder.

Abuse : Bir durumu kötüye kullanmak demektir. Yazarın "Abusin' every one of them and running wild." cümlesinde belirtmek istediği tüm canlarını sonuna dek kullandığıdır.

VOCABULARY




AC / DC - Back in Black Official Video




AC / DC - Back in Black Cover ( 2 Cellos )




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

6 yorum:

  1. yeahhhhhh love it

    YanıtlaSil
  2. yeahhhhhh love it

    YanıtlaSil
  3. şarkı açıklamaları çok faydalı olmuş çeviri zaten çok çok çok iyi sağolun. supernaturaldan hastayım bu şarkıya.

    YanıtlaSil
  4. supernatural şarkıları bölümü yapsanıza çok güzel olur bence.

    YanıtlaSil
  5. supernaturalla özdeşleşmiş bir şarkı. ne zaman dean ve sam kardeşleri özlesem açıp dinlerim :) supernatural şarkıları bölümü isteyen arkadaşa katılıyorum. tşklr

    YanıtlaSil
  6. bu site ne güzel bir şeymiş ya nasıl kesfedemedim daha önce

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar