Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
10 Haziran 2015 Çarşamba


Skrillex and Diplo Feat. Justin Bieber - Where Are Ü Now
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )











Skillex and Diplo Feat. Justin Bieber - Where Are Ü Now Şarkı Sözü Videosu




Skillex and Diplo Feat. Justin Bieber - Where Are Ü Now Türkçe Çeviri 

Intro
I need you the, I need you, I need you the, I need you
Sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var

I need y-y-y-y-y, I need you the, I need you, I need you the
Sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var

I need you, I need y-y-y-y-you the m-m-m
Sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var

I need you the most
Sana ihtiyacım var, en çok


Verse 1
I gave you the key when the door wasn't open, just admit it
Kapı açık değilken sana anahtarı verdim, itiraf et

See, I gave you faith, turned your doubt into hoping, can’t deny it
Bak, sana inancı verdim, şüphelerini umuda çevirdim, bunu reddedemezsin

Now I’m all alone and my joys turned to moping
Şimdi tamamen yalnızım, mutluluklarım üzüntüye döndü

Tell me, where are you now that I need you?
Söyle bana, sana ihtiyacım olduğunda neredesin?

Where are you now?
Neredesin?

Where are you now that I need ya?
Sana ihtiyacım olduğunda neredesin?

Couldn't find you anywhere
Seni hiçbir yerde bulamıyorum

When you broke down I didn't leave ya
Sen beş parasızken ben seni bırakmadım

I was by your side
Yanındaydım

So where are you now that I need ya?
O zaman sana ihtiyacım olduğunda neredesin?

Where are you now that I need ya?
Sana ihtiyacım olduğunda neredesin?


Bridge
Where are you now that I need ya? ( x3 )
Neredesin, sana ihtiyacım var.


Verse 2
I gave you attention when nobody else was payin'
Kimse sana dikkat etmiyorken ben ettim

I gave you the shirt off my back, what you sayin'?
Sırtımdan tişörtümü çıkarıp sana verdim, ne diyorsun?

To keep you warm
Seni sıcak tutmak için

I showed you the game everybody else was playin', that's for sure
Sana herkesin oynuyor olduğu oyunu gösterdim, orası kesin

And I was on my knees when nobody else was prayin', oh Lord
Ve kimse dua etmezken ben dizlerimin üzerindeydim, ah Tanrım



Hook
Where are you now that I need ya? ( x3 )
Sana ihtiyacım olduğunda neredesin?

I need you, I need you, I need you, I need you
Sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var

I need you, I need you, I need you, I need you
Sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var

I need you the most
Sana ihtiyacım var, en çok

Where are you now that I need ya? ( x3 )

Neredesin, sana ihtiyacım var.


Skillex and Diplo Feat. Justin Bieber - Where Are Ü Now Official Video




Skillex and Diplo Feat. Justin Bieber - Where Are Ü Now Dance Video


TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar