Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
13 Ağustos 2015 Perşembe



Rachel Platten - Fight Song
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Rachel Platten - Fight Song Şarkı Sözü Videosu




Rachel Platten - Fight Song Türkçe Çeviri 


Verse 1
Like a small boat on the ocean
Okyanustaki küçük bir bot gibi

Sending big waves into motion
Büyük dalgaları harekete geçiren

Like how a single word
Nasıl ki tek bir kelime

Can make a heart open
Bir kalbi açabilirse

I might only have one match
Tek bir kibritim olabilir

But I can make an explosion
Ama bir patlama yapabilirim


Pre-Chorus
And all those things I didn't say
Söylemediğim tüm o şeyler

Wrecking balls inside my brain
Kafamın içinde yıkı gülleleri

I will scream them loud tonight
Bu gece gürültüyle çığlık atacağım

Can you hear my voice this time ?
Bu kez sesimi duyabilir misin?


Chorus
This is my fight song
Bu benim dövüş şarkım

Take-back-my-life song
Hayatım geri alış şarkım

Prove-I'm-alright song
İyi olduğumu kanıtlama şarkım

My power's turned on
Gücüm açıldı

Starting right now I'll be strong
Tam şu andan başlayarak güçlü olacağım

I'll play my fight song
Dövüş şarkımı çalacağım

And I don't really care
Ve gerçekten umursamıyorum

If nobody else believes
Başka birisinin inanıp inanmamasını

Cause I've still got a lot of fight left in me
Çünkü hala içimde geri kalan bir sürü dövüş var


Verse 2
Losing friends and I'm chasing sleep
Arkadaşları kaybediyor ve uykunun peşine düşüyorum

Everybody's worried about me
Herkes benim için endişeli

In too deep they say, I'm in too deep
Çok derinde diyorlar, ben çok derindeyim

And it's been two years
Ve iki yıl oldu

And I miss my home
Ve evimi özledim

But there's a fire burning in my bones
Ama kemiklerimin içinde yanan bir ateş var

And I still believe yeah I still believe
Ve hala inanıyorum, evet  hala inanıyorum


Pre-Chorus
And all those things I didn't say
Söylemediğim tüm o şeyler

Wrecking balls inside my brain
Kafamın içinde yıkı gülleleri

I will scream them loud tonight
Bu gece gürültüyle çığlık atacağım

Can you hear my voice this time ?
Bu kez sesimi duyabilir misin?

Chorus
This is my fight song
Bu benim dövüş şarkım

Take back my life song
Hayatım geri alış şarkım

Prove-I'm-alright song
İyi olduğumu kanıtlama şarkım

My power's turned on
Gücüm açıldı

Starting right now I'll be strong
Tam şu andan başlayarak güçlü olacağım

I'll play my fight song
Dövüş şarkımı çalacağım

And I don't really care
Ve gerçekten umursamıyorum

If nobody else believes
Başka birisinin inanıp inanmamasını

Cause I've still got a lot of fight left in me
Çünkü hala içimde geri kalan bir sürü dövüş var


Verse 1
Like a small boat on the ocean
Okyanustaki küçük bir bot gibi

Sending big waves into motion
Büyük dalgaları harekete geçiren

Like how a single word
Nasıl ki tek bir kelime

Can make a heart open
Bir kalbi açabilirse

I might only have one match
Tek bir kibritim olabilir

But I can make an explosion
Ama bir patlama yapabilirim


Chorus/Outro
This is my fight song
Bu benim dövüş şarkım

Take back my life song
Hayatım geri alış şarkım

Prove-I'm-alright song
İyi olduğumu kanıtlama şarkım

My power's turned on
Gücüm açıldı

Starting right now I'll be strong
Tam şu andan başlayarak güçlü olacağım

I'll play my fight song
Dövüş şarkımı çalacağım

And I don't really care
Ve gerçekten umursamıyorum

If nobody else believes
Başka birisinin inanıp inanmamasını

Cause I've still got a lot of fight left in me
Çünkü hala içimde geri kalan bir sürü dövüş var

Now I've still got a lot of fight left in me
Şimdi hala içimde geri kalan bir sürü dövüş var


Rachel Platten - Fight Song Official Video




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

4 yorum:

  1. match'ten kasıt kibrit olmalı ilk kısımda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerekli düzeltme yapıldı. Öneriniz için teşekkür ederiz.

      Sil
  2. (Pre-chorus) Can you hear my voice this time ? Olması gerekiyor fakat (chorus) this time it is my fight song olarak yazılmış

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar