Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
22 Ağustos 2015 Cumartesi



Nina Simone  - I Put a Spell On You
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Nina Simone  - I Put a Spell On You Şarkı Sözü Videosu




Nina Simone  - I Put a Spell On You  Türkçe Çeviri 


I put a spell on you, cause you´re mine
Sana büyü yaptım çünkü benimsin

You better stop the things that you do
Yaptığın şeyleri bıraksan iyi olur

I ain´t lyin´, no I ain´t lyin´
Yalan söylemiyorum, hayır yalan söylemiyorum

You know I can´t stand it, you´re runnin´ around
Biliyorsun beni oyalamana katlanamıyorum

You know better daddy
Sen daha iyi bilirsin babacık

I can´t stand it cause you put me down
Katlanamıyorum çünkü beni yüzüstü bırakıyorsun

I put a spell on you, because you´re mine
Sana büyü yaptım çünkü benimsin

You´re mine
Benimsin

Oh Yeah
Ah evet

I love ya, I love you, I love you
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum

I love you anyhow
Ne olursa olsun seni seviyorum

I don´t care if you don´t want me
Beni isteyip istememeni önemsemiyorum

I´m yours right now
Tam şimdi seninim

You hear me
Duy beni

I put a spell on you, because you´re mine
Sana büyü yaptım çünkü benimsin


Kelime Bilgisi


'Put a Spell On' Ne Demek?
Büyü yapmak demektir.






'Can't Stand' Ne Demek?
Katlanamamak, dayanamamak anlamlarına gelir. 




'Can't Stand' Cümle İçinde Kullanılması

I can't stand rude people. ( Kaba insanlara katlanamıyorum. )
I can't stand working in this factory. ( Bu fabikada çalışmaya katlanamıyorum. )



'Can't Stand' Gerund or Infinitive?

Bu yapı daha çok gerund ( Ving ) ile kullanılır ancak infinitive ( to ) kullanımı da mümkündür. Yani can't stand hem gerund hem infinitive ile kullanılabilen fiillere girer. Ancak, kullanımlar arasında anlamsal minik bir fark vardır.

I can't stand working in this factory. ( Bu cümleyi söyleyen kişi fabrikada çalışmaktadır ve bu duruma katlanamamaktadır. )

I can't stand to work in this factory. ( Bu cümleyi söyleyen kişi fabrikada çalışma ihtimaline katlanamamaktadır. )



Marilyn Manson  - I Put a Spell On You Şarkı Sözü Videosu

 



Annie Lennox - I Put a Spell On You Şarkı Sözü Videosu




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar