Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
23 Ağustos 2015 Pazar


 Adam Lambert - Trespassing
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Adam Lambert - Trespassing Şarkı Sözü Videosu




Adam Lambert - Trespassing Türkçe Çeviri 


Pre-Chorus
Well I was walking for some time
Bir süredir yürüyordum

When I came across this sign
Bu işaretle karşılaştığımda

Saying "who are you and where are you from?"
We don't like when visitors come
İşaretin üzerinde "Kimsin ve nerelisin. Biz ziyaretçilerin gelmesinden hoşlanmayız" yazıyordu


Chorus
"No Trespassing" that's what it said
"İzinsiz girilmez" yazıyordu

At least that's what I could read
En azından okuyabildiğim buydu.

No Trespassers? Yeah, my ass!
İzinsiz girilemezmiş. Tabi canım!

Wait till ya get a load of me!
Bekle, bana bak!


Verse 1
One day I was tripping and that's when I could see
Bir gün görebildiğimde uyuşturucunun etkisindeydim

That the ether that I tapped into could be reality
Kokladığım eter gerçeklik olabilir

It was great, that's when I climbed that optimistic vine
Bu olumlu asma ağacına tırmandığımda harikaydı

Once I hit that mountain peak I began to lose my mind
Dağın zirvesine ulaştığım anda aklım kaybetmeye başladım


Chorus 1
I don't need no sympathy
Şefkate ihtiyacım yok

I won't cry and whine
Ağlamayacağım ve sızlanmayacağım

Life's my light and liberty
Hayat benim ışığım ve özgürlüğümdür

And I shine when I wanna shine
Ve canım istediği zaman parlayacağım


Chorus 2
Make their faces crack
Yüzlerini dağıtacağım

There's no turning back
Geri dönüş yok

Let's GO!
Hadi gidelim


Pre-Chorus
Well I was walking for some time
Bir süredir yürüyordum

When I came across this sign
Bu işaretle karşılaştığımda

Saying "who are you and where are you from?"
We don't like when visitors come
İşaretin üzerinde "Kimsin ve nerelisin. Biz ziyaretçilerin gelmesinden hoşlanmayız" yazıyordu


Chorus
"No Trespassing" that's what it said
"İzinsiz girilmez" yazıyordu

At least that's what I could read
En azından okuyabildiğim buydu.

No Trespassers? Yeah, my ass!
İzinsiz girilemezmiş. Tabi canım!

Wait till ya get a load of me!
Bekle, bana bak!

Hey, ooh oh


Verse 2
I ain't got BS in my bag
Saçmalıklarla dolu değilim

That's the one thing you can believe
Bu inanabileceğin tek şey

My heart is gold, my body is glass
Kalbim altın, vücudum cam

Come on baby, can't you see?
Hadi bebeğim, göremiyor musun?


Verse 3
I don't need no GPS
GPS'e ihtiyacım yok

To show me where to go
Bana gideceğim yeri göstermesi için

But I can turn into the north pole
Ama kuzey kutbuna dönebilirim

And show you what is cold
Ve sana soğuk olan şeyi gösterebilirim


Chorus 1
I don't need no sympathy
Şefkate ihtiyacım yok

I won't cry and whine
Ağlamayacağım ve sızlanmayacağım

Life's my light and liberty
Hayat benim ışığım ve özgürlüğümdür

And I shine when I wanna shine
Ve canım istediği zaman parlayacağım

Chorus 2
Make their faces crack
Yüzlerini dağıtacağım

There's no turning back
Geri dönüş yok

Let's GO!
Hadi gidelim


Pre-Chorus
Well I was walking for some time
Bir süredir yürüyordum

When I came across this sign
Bu işaretle karşılaştığımda

Saying "who are you and where are you from?"
We don't like when visitors come
İşaretin üzerinde "Kimsin ve nerelisin. Biz ziyaretçilerin gelmesinden hoşlanmayız" yazıyordu


Chorus
"No Trespassing" that's what it said
"İzinsiz girilmez" yazıyordu

At least that's what I could read
En azından okuyabildiğim buydu.

No Trespassers? Yeah, my ass!
İzinsiz girilemezmiş. Tabi canım!

Wait till ya get a load of me!
Bekle, bana bak!

[Bridge]
Wait till ya get a load of me!
Bekle, bana bak!

I said wait till ya get a load of me!
Bekle, bana bak dedim


Verse 4
I ain't staying at home
Evde kalmayacağım

I got places to roll
Gideceğim yerler var

I ain't staying at home
Evde kalmayacağım

No no no
Hayır, hayır, hayır

Hey hey hey

Hey yeah yeah yeah!


Chorus 1
I don't need no sympathy
Şefkate ihtiyacım yok

I won't cry and whine
Ağlamayacağım ve sızlanmayacağım

Life's my light and liberty
Hayat benim ışığım ve özgürlüğümdür

And I shine when I wanna shine
Ve canım istediği zaman parlayacağım

Heh heh
Heh heh
Heh heh
Heh heh

Let's GO!
Hadi gidelim!


Pre-Chorus
Well I was walking for some time
Bir süredir yürüyordum

When I came across this sign
Bu işaretle karşılaştığımda

Saying "who are you and where are you from?"
We don't like when visitors come
İşaretin üzerinde "Kimsin ve nerelisin. Biz ziyaretçilerin gelmesinden hoşlanmayız" yazıyordu


Chorus
"No Trespassing" that's what it said
"İzinsiz girilmez" yazıyordu

At least that's what I could read
En azından okuyabildiğim buydu.

No Trespassers? Yeah, my ass!
İzinsiz girilemezmiş. Tabi canım!

Wait till ya get a load of me!
Bekle, bana bak!




Kelime Bilgisi

'Trespassing' Ne Demek?

İzinsiz girme, başkasının mülküne / arazisine izin almadan girmek anlamlarına gelir. Amerikan filmlerinde sıklıkla üzerinde 'No Trespassing' yazan tabelayı görürsünüz.



'Trespasser' Ne Demek?

Başkasının mülküne izinsiz giren kişi anlamına gelir.



'Get a Load Of... ' Ne Demek?
Get a load of that olarak sıklıkla kullanılır. Şaşkınlık belirten bir ifadedir. Vay anasını! Şu işe bak! gibi çevrilebilir aynı zamanda hayretle bakmak demektir.

Şarkı Hakkında


Şarkıcı ile yapılan bir röportajda Adam Lambert yazdığı bu şarkının sınırları yıkmak ile ilgili olduğunu ifade etmiştir. Röportajın dili İngilizcedir. İsteyeler buraya tıklayarak ilgili internet sitesine bağlanıp okuyabilirler.





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

17 yorum:

  1. yaşasın bugün benim günüm oldu :))) az önce diğer şarkıya sevinirken bunu da eklediniz. çooook teşekkür ederim :) sizin çevirilere bayılıyorum. ♥ adama ♥ zaten bitiyorum.çok mutluyum :) herkese iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  2. klip süpermiş tşk

    YanıtlaSil
  3. ŞARKI SÖZÜ KLİBİNİ ON NUMARA YAPMIŞLAR ÇOK BEĞENDİM ŞARKIDA TAM GAZ PARÇA

    YanıtlaSil
  4. tam loopa atılacak şarkı. enerjilendim :D

    YanıtlaSil
  5. emeğiniz için teşekkürler. keşke tüm şarkıların böyle iyi çekilmiş söz klipleri olsa. hiç sıkılmadan izliyorum

    YanıtlaSil
  6. arabanın markasını bilen yazabilirmi?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım dodge charger olmalı ama daha uzmanı varsa düzeltsin beni. çok hastası değilim klasiklerin karıştırmış olabilirim.

      Sil
    2. araç pontiac firebird ama tam yılından emin değilim 1977 yada 1978 model olmalı. 1960lı yıllardaki modellerin farları bu kadar serseri değildi.

      Sil
    3. Arabanın Markası ve Moodeli: 1978 Pontiac Fırebırd Trans Am Coupe.

      Klasiklere hayranım. Şarkıyı ilk kez burada dinledim. Teşekkür ederim. Çok güzel, enerji verici bir parça.

      Saygılar...

      Sil
    4. murat, adem ve mustafa usta arkadaşlar hepinize tşk ederim. bu kadar cvp beklemiyordum :) sagolun varolun.

      Sil
  7. içinde araba olan klipler reklamlar falan çok daha iyi oluyor klip ok iyi şarkı çok iyi çeviri çok iyi

    YanıtlaSil
  8. şarkıya aşık oldum.

    YanıtlaSil
  9. ghost towndan buraya geldim dahada gitmem :D

    YanıtlaSil
  10. yaaaa çooook tatlı

    YanıtlaSil
  11. şarkı ne kadar iyi be. burası olmasa bulamazdım bu şarkıyı. bu arada bişi demem lazım. resimli notlar ekliyorsunuz ya çok aklımda kalıyor onlar. emeginize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. bu blogu yapanların yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  13. şarkı çok başarılı ve blogunuzda aynı şekilde tebrikler

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar