Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
20 Ocak 2016 Çarşamba



Faydee - Far Away
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







 

Faydee - Far Away Şarkı Sözü Videosu



Faydee - Far Away Türkçe Çeviri 

Verse 1
Baby
Bebeğim

I'm not what I used to be
Eskiden olduğum gibi değilim

Nowhere
Hiçbir yer

Nowhere near the other me
Hiçbir yer diğer bana yakın değil

Broken dreams
Kırık hayaller

Losing my identity
Kimliğimi kaybetmem

Slowly
Yavaşça

Breaking every part of me
Her parçamı kırıyor

I gave up my whole life, for you
Tüm hayatımdan vazgeçtim, senin için

Thought I, knew you
Seni tanıdığımı sandım

In my, heart I, tried to
Kalbimde, ben denedim

Find the truth in your lies
Yalanlarında gerçeği bulmayı

Oh why did I
Ah neden ben

Let you get your way with me
Her istediğini yaptırmana izin verdim?


Pre- Chorus
Now I see
Şimdi anlıyorum

You're good from far away
Sen uzaktan iyisin

But you're far from good for me
Ama benim için iyi olmaktan çok uzaksın

Here's to better days
Burada daha iyi günler

When you're miles away
Sen millerce uzaktayken

You're good from far away
Sen uzaktan iyisin

Chorus
I got to forget you
Seni unutmak zorundayım

I wanna forget you
Seni unutmak istiyorum

I need to forget you
Seni unutmam gerekiyor

Forget to forget you
Seni unutmayı unutmak

Ooooa nananana, ooooa nanana

Verse 2
We are nothing like we used to be
Eskiden olduğumuz gibi hiç değiliz

So far, far from good you are to me
Çok uzak, benim için iyi olmanın çok uzağındasın

My mistake, I thought you really cared for me
Benim hatam, beni gerçekten önemsediğini sandım

I should have known
Bilmeliydim

You'd never do the same for me
Benim için asla aynı şeyi yapmayacağını

When I gave up my whole life for you
Senin için tüm hayatımda vazgeçtiğimde

Thought I, knew you
Seni tanıdığımı sandım

In my, heart I, tried to find the truth in your lies
Kalbimde,  yalanlarında gerçeği bulmayı denedim

Oh, why did I let you get your way with me?
Neden bana istediğini yaptırmana izin verdim?


Pre- Chorus
Now I see
Şimdi anlıyorum

You're good from far away
Sen uzaktan iyisin

But you're far from good for me
Ama benim için iyi olmaktan çok uzaksın

Here's to better days
Burada daha iyi günler

When you're miles away
Sen millerce uzakayken

You're good from far away
Sen uzaktan iyisin


Chorus
I got to forget you
Seni unutmak zorundayım

I wanna forget you
Seni unutmak istiyorum

I need to forget you
Seni unutmam gerekiyor

Forget to forget you
Seni unutmayı unutmak

Ooooa nananana, ooooa nanana



Chorus
I got to forget you
Seni unutmak zorundayım

I wanna forget you
Seni unutmak istiyorum

I need to forget you
Seni unutmam gerekiyor

Forget to forget you
Seni unutmayı unutmak
Ooooa nananana, ooooa nanana


You're good from far away
Sen uzaktan iyisin

But you're far from good for me
Ama benim için iyi olmaktan çok uzaksın

Here's to better days
Burada daha iyi günler

When you're miles away
Sen millerce uzakayken

You're good from far away
Sen uzaktan iyisin


Chorus
I got to forget you
Seni unutmak zorundayım

I wanna forget you
Seni unutmak istiyorum

I need to forget you
Seni unutmam gerekiyor

Forget to forget you
Seni unutmayı unutmak
Ooooa nananana, ooooa nanana


Chorus
I got to forget you
Seni unutmak zorundayım

I wanna forget you
Seni unutmak istiyorum

I need to forget you
Seni unutmam gerekiyor

Forget to forget you
Seni unutmayı unutmak

Ooooa nananana, ooooa nanana..


Kelime Bilgisi ve Dilbilgisi Notları

"Get One's Way" Ne Demek?
İstediğini yaptırmak demektir.


Should Have Done Kullanımı

Perfect Modals konusu içinde geçer. Geçmişteki bir hatadan ya da geçmişte yapılması veya yapılmaması gereken şeylerden bahsederken kullanılır.

Should + Have + Past Participle  ( Fiilin 3. hali ) kullanılarak cümleler oluşturulur. Şimdi aşağıdaki örnekleri inceleyin:

You should have called me. ( Beni aramalıydın.  Ama aramadın. )
They should have warned you. ( Seni uyarmalılardı. Ama uyarmadılar. )
You shouldn't have forgiven him. ( Onu affetmemeliydin. Ama affettin. )
He shouldn't have sent the mail. ( Maili yollamamalıydı. Ama yolladı. )


 Faydee - Far Away Official Video



TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

1 yorum:

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv