Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
17 Ocak 2016 Pazar


Shawn Mendes - Something Big
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )






 Shawn Mendes - Something Big Şarkı Sözü Videosu


Shawn Mendes - Something Big Türkçe Çeviri 

Verse 1
Play the Lotto, you might win it
Lotoyu oyna, kazanabilirsin

It's like 25 to life so you bust outta prison
25 yıl mahkumietten sonra hapisten çıkmak gibi

Something's in the air, something's in the air
Havada bir şey var, havada bir şey var

It's like that feeling when you're just about to kill it
Take your last shot, you know you're gonna hit it
Tam onu öldürmek üzereyken son atışını yapmak gibi, biliyorsun vuracaksın

Something's in the air, something's in the air
Havada bir şey var, havada bir şey var

Woah-oh

Chorus
Something big, I feel it happening
Büyük bir şey, olduğunu hissediyorum

Out of my control
Kontrolüm dışında

Pushing, pulling, in its grabing
Çekiyor, itiyor, ele geçiriyor

Feel it in my bones
Keniklerimde hissediyorum

Oh, woah, woah, oh, woah

Something big, I feel it happening
Büyük bir şey, olduğunu hissediyorum

Oh, woah, woah, oh, woah

Something big
Büyük bir şey

Verse 2
It's like the feeling when you're about to win the medal
Madalya kazanıyor oldğunda hissettiğin gibi bir şey

And you worked so hard, that you knew you wouldn't settle
Ve çok sıkı çalıştın, durulmayacağını biliyordun

Hands are in the air, hands are in the air
Eller havada, eller havada

When they hear you when you thought they wouldn't listen
Onların dinlemeyeceklerini düşündüğün zaman seni duyduklarında
It's like an anthem that the whole world's singin'
Tüm dünyanın söylediği bir marş gibi

Hands are in the air, hands are in the air
Eller havada, eller havada

Woah-oh

Chorus
Something big, I feel it happening
Büyük bir şey, olduğunu hissediyorum

Out of my control
Kontrolüm dışında

Pushing, pulling, in its grabing
Çekiyor, itiyor, ele geçiriyor

Feel it in my bones
Keniklerimde hissediyorum

Oh, woah, woah, oh, woah

Something big, I feel it happening
Büyük bir şey, olduğunu hissediyorum

Oh, woah, woah, oh, woah

Something big
Büyük bir şey

Bridge
Woah! Yeah, yeah

If we stomp our feet, the ground will shake
Ayağımızı yere vurursak, yer sallanacak

If we clap our hands, the walls will break
Ellerimizi çırparsak duvarlar yıkılacak

Yell so loud, won't forget our names
Çok gürültülü bağır, isimlerimizi unutmayacaksın

Because something big is happening
Çünkü büyük bir şey oluyor

Take this spark, and start a fire
Bu kıvılcımı al ve bir yangın başlat

Raise this up, we're feeling higher
Yükselt, uçuyor hissediyoruz

You can't tell us anything
Bize hiçbir şey anlatamazsın

Something big is happening
Büyük bir şey oluyor

Chorus
Something big, I feel it happening
Büyük bir şey, olduğunu hissediyorum

Out of my control
Kontrolüm dışında

Pushing, pulling, in its grabing
Çekiyor, itiyor, ele geçiriyor

Feel it in my bones
Keniklerimde hissediyorum

Oh, woah, woah, oh, woah

Something big, I feel it happening
Büyük bir şey, olduğunu hissediyorum

Oh, woah, woah, oh, woah

Something big
Büyük bir şey

...Is happening
... oluyor


Oh


Shawn Mendes - Something Big Official Video


TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

2 yorum:

  1. çok teşekkürler bu şarkıyı çok istemiştim :)

    YanıtlaSil
  2. ben de teşekkür ederim yayınlamışsınız inanamıyorum çok mutlu oldum

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv