Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
20 Ocak 2016 Çarşamba



Savage Garden - Truly Madly Deeply
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )










 Savage Garden - Truly Madly Deeply Official Video



Savage Garden - Truly Madly Deeply Türkçe Çeviri 


Hook
I'll be your dream
Hayalin olacağım

I'll be your wish I'll be your fantasy
Dileğin olacağım, fantazin olacağım

I'll be your hope I'll be your love
Umudun olacağım, aşkın olacağım

Be everything that you need
İhtiyacın olan her şey olacağım

I'll love you more with every breath
Her nefes alışta seni daha çok seveceğim

Truly, madly, deeply do
Sadakatle, delice, içten

I will be strong I will be faithful
Güçlü olacağım, inançlı olacağım

Cause I'm counting on
Çünkü güven duyuyorum

A new beginning
Yeni bir başlangıca

A reason for living
Yaşamak için bir nedene

A deeper meaning, yeah
Daha derin bir anlama, evet


Chorus
I want to stand with you on a mountain
Seninle bir dağda kalmak istiyorum

I want to bathe with you in the sea
Seninle denizde yıkanmak istiyorum

I want to lay like this forever
Sonsuza dek bunun gibi uzanmak istiyorum

Until the sky falls down on me
Dünyanın sonuna dek


Verse 1
And when the stars are shining
Ve yıldızlar parladığı zaman

Brightly in the velvet sky
Kadife gökyüzünde parlakça

I'll make a wish send it to heaven
Bir dilek tutup cennete göndereceğim

Then make you want to cry
Ağlamayı istemeni sağlayacağım

The tears of joy for all the
Neşe gözyaşları

Pleasure and the certainty
Memnuniyet ve belirginlik için

That we're surrounded by the
Çevrelendik

Comfort and protection of
Konforu ve korumasıyla

The highest powers
En üstün güçlerin

In lonely hours
Yalnız saatlerde

The tears devour you
Gözyaşları seni bitirir


Chorus
I want to stand with you on a mountain
Seninle bir dağda kalmak istiyorum

I want to bathe with you in the sea
Seninle denizde yıkanmak istiyorum

I want to lay like this forever
Bunun gibi sonsuza dek uzanmak istiyorum

Until the sky falls down on me
Dünyanın sonuna dek


Verse 2
Oh can you see it baby?
Ah görebiliyor musun bebeğim?

You don't have to close your eyes
Gözlerini kapatmana gerek yok

Cause it's standing right
Before you
Çünkü tam önünde duruyor

All that you need will surely come
İhtiyacın olan her şey kesinlikle gelecek


Hook
I'll be your dream
Hayalin olacağım

I'll be your wish I'll be your fantasy
Dileğin olacağım, fantazin olacağım

I'll be your hope I'll be your love
Umudun olacağım, aşkın olacağım

Be everything that you need
İhtiyacın olan her şey olacağım

I'll love you more with every breath
Her nefes alışta seni daha çok seveceğim

Truly, madly, deeply do
Sadakatle, delice, içten

I will be strong I will be faithful
Güçlü olacağım, inançlı olacağım

Cause I'm counting on
Çünkü güven duyuyorum

A new beginning
Yeni bir başlangıca

A reason for living
Yaşamak için bir nedene

A deeper meaning, yeah
Daha derin bir anlama, evet


Chorus
I want to stand with you on a mountain
Seninle bir dağda kalmak istiyorum

I want to bathe with you in the sea
Seninle denizde yıkanmak istiyorum

I want to lay like this forever
Bunun gibi sonsuza dek uzanmak istiyorum

Until the sky falls down on me
Dünyanın sonuna dek




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

5 yorum:

  1. gülnur esma20 Ocak 2016 20:09

    merhaba, bu şarkıyı çok sevdim. şarkıcının sesi yumuşak ve şarkı huzur verici. bu grubu araştırdım ve ben doğmadan kurulduklarını öğrendim sanırım doksanların pop şarkıları güzelmiş. özellikle easy songs bölümünüzü çok seviyorum lütfen daha çok şarkı ekleyin. paylaşımlarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. yukarıdaki yoruma aynen katılıyorum. 90lar pop için güzel yıllardı. şarkıların melodisi vardı ve anlamlı sözleri ama şimdi küfürlü sözler ve belden aşağı şarkılar popüler. booty gibi abuk sabuk şarkılar yapan ve üstüne klipler çeken jeniffer lopez bile harika şarkılar çıkarırdı. çok acayip yıllar yaşıyoruz

    YanıtlaSil
  3. bunu zamansız şarkılar kategorisine sokabiliriz. yani bundan yirmi yıl sonra bile beğeni kazanacak bir çalışma

    YanıtlaSil
  4. grupken çok iyiydi. bu şarkının olduğu albümde kötü şarkı yoktu. ne parlamışlardı 90larda...

    YanıtlaSil
  5. Yillar oncesine yolculuk yaptim bu sozlerle..tesekkurler emege saglik..

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv