Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
4 Ocak 2016 Pazartesi



One Direction -  I Want To  Write You A Song
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







One Direction -  I Want To  Write You A Song 



One Direction  I Want To  Write You A Song Türkçe Çeviri 


Verse 1: Harry & Liam
I wanna write you a song
Sana bir şarkı yazmak istiyorum

One that's beautiful as you are sweet
Senin gibi tatlı olan güzel bir tane

With just a hint of pain for the feeling that I get when you are gone
Sen gittiğinde hissettiğim acıyı ima eden

I wanna write you a song
Sana bir şarkı yazmak istiyorum

I wanna lend you my coat
Sana montumu ödünç vermek istiyorum

One that's as soft as your cheek
Yanakların kadar yumuşak olanı

So when the world is cold you'll have a hiding place you can go
Böylece, ne zaman dünya soğuk olsa, gidebileceğin bir saklanma yerin olacak

I wanna lend you my coat
Sana montumu ödünç vermek istiyorum


Chorus: Louis
Everything I need I get from you
İhtiyacım olan her şeyi senden alıyorum

And giving back is all I wanna do
Ve tek istediğim geri vermek


Verse 2: Liam
I wanna build you a boat
Sana bir bot inşa etmek istiyorum

One that's strong as you are free
Sen özgür olduğun kadar güçlü

So any time you think that your heart is gonna sink, you know it won't
Böylece, kalbinin ne zaman batacağını hissetsen, batmayacağını bileceksin

I wanna build you a boat
Sana bir bot inşa etmek istiyorum


Chorus: Louis & Harry
Everything I need I get from you
İhtiyacım olan her şeyi senden alıyorum

And giving back is all I wanna do
Ve tek sediğim geri vermek

Everything I need I get from you
İhtiyacım olan her şeyi senden alıyorum

And giving back is all I wanna do
Ve tek istediğim geri vermek


Verse 3: Niall
I wanna write you a song
Sana bir şarkı yazmak istiyorum

One to make your heart remember me
Kalbine beni hatırlatacak bir tane

So any time I'm gone, you can listen to my voice and sing along
Böylece ben ne zaman gitsem, benim sesimi dinleyebilir ve benimle söyleyebilirsin

I wanna write you a song
Sana bir şarkı yazmak istiyorum

I wanna write you a song
Sana bir şarkı yazmak istiyorum





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

1 yorum:

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv