Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
29 Nisan 2015 Çarşamba



Sia - Fire Meet Gasoline
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )









Sia - Fire Meet Gasoline Şarkı Sözü Videosu




Sia - Fire Meet Gasoline  Türkçe Çeviri

Verse 1

It's dangerous to fall in love
Aşık olmak tehlikelidir

But I want to burn with you tonight
Ama bu gece seninle yanmak istiyorum

Hurt me
İncit  beni

There's two of us
İkimiz

We're certain with desire
Arzudan eminiz

The pleasure's pain and fire
Zevk acı ve yangındır

Burn me
Yak beni

So come on
Hadi

I'll take you on, take you on
Seni alacağım, seni alacağım

I ache for love, ache for us
Aşk için acı çekiyorum, bizim için acı çekiyorum

Why don't you come
Neden gelmiyorsun

Don't you come a little closer
Biraz daha yaklaşmaz mısın

So come on now
Hadi şimdi

Strike the match, strike the match now
Kibriti çak, şimdi kibriti çak

We're a perfect match, perfect somehow
Biz tam olarak birbirimize uygunuz, bir şekilde mükemmeliz

We were meant for one another
Biz birbirimiz için yaratılmışız

Come a little closer
Biraz daha yaklaş


Chorus
Flame that came from me
Benden çıkan alev

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

I'm burning alive
Canlı canlı yanıyorum

I can barely breathe
Zorlukla nefes alabiliyorum

When you're here loving me
Sen buradayken, beni seviyorken

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

I got all I need
İhtiyacım olan her şeye sahibim

When you came after me
Peşimden geldiğinde

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

I'm burning alive
Canlı canlı yanıyorum

I can barely breathe
Zorlukla nefes alabiliyorum

When you're here loving me
Sen buradayken, beni seviyorken

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

Burn with me tonight
Bu gece benimle yan
Verse 2
And we will fly
Ve uçacağız

Like small sparks in the skies
Gökyüzündeki ufak kıvılcımlar gibi

I mean I want to try and
Take a bite

Demek istiyorum ki denemek ve bir ısırık almak istiyorum

So come on now
Hadi şimdi

Strike the match, strike the match now
Kibriti çak, şimdi kibriti çak

We're a perfect match, perfect somehow
Biz tam olarak birbirimize uygunuz, bir şekilde mükemmeliz

We were meant for one another
Biz birbirimiz için yaratılmışız

Chorus
Flame that came from me
Benden çıkan alev

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

I'm burning alive
Canlı canlı yanıyorum

I can barely breathe
Zorlukla nefes alabiliyorum

When you're here loving me
Sen buradayken, beni seviyorken

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

I got all I need
İhtiyacım olan her şeye sahibim

When you came after me
Peşimden geldiğinde

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

I'm burning alive
Canlı canlı yanıyorum

I can barely breathe
Zorlukla nefes alabiliyorum

When you're here loving me
Sen buradayken, beni seviyorken

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

Burn with me tonight
Bu gece benimle yan

Bridge
But it's a bad death
Ama bu kötü bir ölüm

Certain death
Kesin ölüm

But I want what I want
Ama istediğim şeyi istiyorum

And I got get it
Onu elde etmek zorundayım

When the fire dies
Ateş söndüğünde

Dark in the skies
Gökyüzündeki karanlık

Hot as a match
Kibrit kadar sıcak

Only smoke is left
Geriye sadece duman kalır

it's a bad death
Bu kötü bir ölüm

Certain death
Kesin ölüm

But I want what I want
Ama istediğim şeyi istiyorum

And I got to get it
Onu elde etmek zorundayım

When the fire dies
Ateş söndüğünde

Dark in the skies
Gökyüzündeki karanlık

Hot as a match
Kibrit kadar sıcak

Only smoke is left
Geriye sadece duman kalır

Chorus
Flame that came from me
Benden çıkan alev

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

I'm burning alive
Canlı canlı yanıyorum

I can barely breathe
Zorlukla nefes alabiliyorum

When you're here loving me
Sen buradayken, beni seviyorken

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

I got all I need
İhtiyacım olan her şeye sahibim

When you came after me
Peşimden geldiğinde

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

I'm burning alive
Canlı canlı yanıyorum

I can barely breathe
Zorlukla nefes alabiliyorum

When you're here loving me
Sen buradayken, beni seviyorken

Fire meet gasoline
Ateş benzinle birleşir

Burn with me tonight
Bu gece benimle yan

Burn with me tonight
Bu gece benimle yan

Burn with me tonight
Bu gece benimle yan

Burn with me tonight
Bu gece benimle yan



Kelime ve Dibilgisi Notları

Meet: Buluşmak demektir, Türkçe uyumu açısından birleşir diye çevirdik.

Fire meet gasoline : Bildiğiniz gibi şarkılarda dilbilgisi kurallarına pek fazla uyulmaz. Aslında cümlenin dilbilgisel açıdan doğrusu fire meets gasoline olmalıdır.




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv