Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
24 Mart 2015 Salı


Rihanna Feat Kayne West   - Four Five Seconds
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )






Rihanna  - Four Five Seconds Şarkı Sözü Videosu




Rihanna  - Four Five Seconds Türkçe Çeviri

I think I've had enough, I might get a little drunk
Sanırım yeterince içtim, biraz sarhoş olmuş olabilirim

I say what's on my mind, I might do a little time
Kafamda ne varsa söylerim, biraz hapiste yatabilirim

Cause all of my kindness, is taken for weakness
Çünkü tüm kibarlığım zayıflık olarak algılanır


Now I'm Four Five Seconds from wildin'
Şimdi çıldırmanın dört beş saniye uzağındayım

And we got three more days 'til Friday
Ve Cumaya kadar üç gün daha var

I'm just tryna make it back home by Monday, mornin'
Sadece Pazartesi sabahından önce eve dönebilmeyi deniyorum

I swear I wish somebody would tell me
Yemin ederim, keşke birisi bana anlatsa

Ooh thats all I want
Ah tüm istediğim bu


Woke up an optimist, sun was shining I'm positive
Bir iyimser olarak uyandım, güneş parlıyordu, ben olumluyum

Then I heard you was talkin' trash
Sonra senin saçma sapan konuştuğunu duydum

Hold me back I'm bout' to spaz

Zapt et beni, sinir krizi geçirmek üzeriyim


Now I'm Four Five Seconds from wildin'
Şimdi çıldırmanın dört beş saniye uzağındayım

And we got three more days 'til Friday
Ve Cumaya kadar üç gün daha var

I'm just tryna make it back home by Monday, mornin'
Sadece Pazartesi sabahından önce eve dönebilmeyi deniyorum

I swear I wish somebody would tell me
Yemin ederim, keşke birisi bana anlatsa

Ooh thats all I want
Ah tüm istediğim bu

And I know that you're up tonight
Bu gece uyanık  olduğunu biliyorum

Thinkin' how could I be so selfish
Nasıl bu kadar bencil olduğumu düşünerek

But you called bout a thousand times wondering where I been
Nerede olduğumu merak ederek yaklaşık bin defa aradın

Now I know that your up tonight
Şimdi biliyorum ki sen bu gece uyanıksın

Thinkin' how could I be so reckless
Nasıl bu kadar düşüncesiz olduğumu düşünerek

But I just can't apologize, I hope you can understand
Ama özür dileyemem, umarım anlayabilirsin

If I go to jail tonight, promise you'll pay my bail
Eğer bu gece hapse girersem yemin ederim kefaletimi sen ödeyeceksin

See they want to buy my pride, but that just ain't up for sale
Bak gör onlar benim gururumu satın almak istiyor, ama satılık değil

See all of my kindness, is taken for weakness
Bak tüm kibarlığım zayıflık olarak alglanıyor


Now I'm Four Five Seconds from wildin'
Şimdi çıldırmanın dört beş saniye uzağındayım

And we got three more days 'til Friday
Ve Cumaya kadar üç gün daha var

I'm just tryna make it back home by Monday, mornin'
Sadece Pazartesi sabahından önce eve dönebilmeyi deniyorum

I swear I wish somebody would tell me
Yemin ederim, keşke birisi bana anlatsa

Ooh thats all I want
Ah tüm istediğim bu

Now I'm Four Five Seconds from wildin'
Şimdi çıldırmanın dört beş saniye uzağındayım

And we got three more days 'til Friday
Ve Cumaya kadar üç gün daha var

I'm just tryna make it back home by Monday, mornin'
Sadece Pazartesi sabahından önce eve dönebilmeyi deniyorum

I swear I wish somebody would tell me
Yemin ederim, keşke birisi bana anlatsa

Ooh thats all I want

Ah tüm istediğim bu


Rihanna  - Four Five Seconds Official Video





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

4 yorum:

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv