Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
24 Mart 2015 Salı

Imany - The Good, The Bad, The Crazy
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Imany - The Good - The Bad- The Crazy Sözü Videosu

NOT: Şarkının söz videosu bulunmamaktadır. Sözleri aşağıdan takip ediniz.




Imany - The Good - The Bad- The Crazy Türkçe Çeviri


There's a whole lot of women in me
İçimde bir çok kadın var

You're wondering what I mean, I see
Ne demek istediğimi merak ediyorsun, anlıyorum

Meet the Good, the Bad and the Crazy
İyi, kötü ve çılgınla tanış

I come in many shades and shapes
Pek çok gölgeye ve şekle bürünürüm

So don't put up the barricades
Bu nedenle barikat kurma

I'm not here to make a war
Savaşmak için gelmedim

I get crazy sometimes
 Bazen çılgınlaşıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

Nothing can bring me down
Hiçbir şey beni sakinleştiremez

Or keep me sound
Ya da kontrol edemez

I won't get home on time
Eve vaktinde gelmeyeceğim


There's no need for you to follow me
Beni takip etmene gerek yok

I don't need a chaperone you see
Görüyorsun bir şaperona ihtiyacım yok

Sanity has gone down the drain
Akıl sağlığı kanalizasyondan akıp gitti

I won't apologize to you
Senden özü dilemeyeceğim

I don't know what I want it's true
Ne istediğimi bilmiyorum, bu doğru

Believe I'll still be fine
İnan, yine de iyi olacağım

I get crazy sometimes
 Bazen çılgınlaşıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

Nothing can bring me down
Hiçbir şey beni sakinleştiremez

Or keep me sound
Ya da kontrol edemez

I won't get home on time
Eve vaktinde gelmeyeceğim

But I get crazy sometimes
 Ama bazen çılgınlaşıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

Nothing can bring me down
Hiçbir şey beni sakinleştiremez

Or keep me sound
Ya da kontrol edemez

I won't get home on time
Eve vaktinde gelmeyeceğim


Heads up
Kafalar yukarı

Close your eyes
Gözlerini kapat

Feel the rain and loose your hair
Yağmuru hisset, saçlarını sal

Swing your hips from the right to the left
Kalçalarını sağdan sola salla

You're free to own yourself
Kendini kabul edebilirsin


I get crazy sometimes
 Bazen çılgınlaşıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

Nothing can bring me down
Hiçbir şey beni sakinleştiremez

Or keep me sound
Ya da kontrol edemez

I won't get home on time
Eve vaktinde gelmeyeceğim

But I get crazy sometimes
 Ama bazen çılgınlaşıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

Nothing can bring me down
Hiçbir şey beni sakinleştiremez

Or keep me sound
Ya da kontrol edemez

I won't get home on time
Eve vaktinde gelmeyeceğim

But I get crazy sometimes
 Ama bazen çılgınlaşıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

I'm out of my mind
Aklımı kaçırıyorum

Nothing can bring me down
Hiçbir şey beni sakinleştiremez

Or keep me sound
Ya da kontrol edemez

I won't get home on time
Eve vaktinde gelmeyeceğim

On time

Vaktinde


0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv