Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
10 Mart 2015 Salı


Royal Blood - Figure It Out
( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )












Royal Blood  -  Figure It Out Şarkı Sözü Videosu


 Royal Blood  -  Figure It Out  Türkçe Çeviri




Nothing here to see
Görecek bir şey yok

Just a kid like me
Sadece benim gibi bir çocuk

Trying to cut some teeth
Birkaç diş çıkarmaya çalışıyor

Trying to Figure It Out
Anlamaya çalışarak

Nothing better to do
Yapacak daha iyi bir şey yok

When I'm stuck on you
Sana takılıp kaldığımda

I'm still in here
Hala buradayım

Trying to Figure It Out
Anlamaya çalışarak

Getting hard to sleep
Uykuya dalmak zor

Blood is in my dreams
Rüyalarımda kan var

Love is killing me
Aşk beni öldürüyor

Trying to figure it out
Anlamaya çalışmak

Nothing better to do
Yapacak daha iyi bir şey yok

When I'm stuck on you
Sana takılıp kaldığımda

I'm still in here
Hala buradayım

Trying to Figure It Out
Anlamaya çalışarak

I'll let it go
Akışına bırakacağım

Cos I won't see you later
Çünkü seni daha sonra görmeyeceğim

And we're not allowed to talk it out
Bunu sesli olarak konuşmaya izinli değiliz

I said I’d go
Put myself on show
Gideceğimi, kendimi gösteriye ekleyeceğimi söyledim

But I’m still trying to Figure It Out
Ama hala anlamaya çalışıyorum

Broke my shoe
Ayakkabımı parçaladım

Tripped and fell on you
Takıldım ve senin üzerine düştüm

But you didn't know I planned it out
Ama bunu planladığımı bilmiyordun

I said I’d go
Gideceğimi söyledim

Yeah, I won’t see you later
Evet, seni daha sonra görmeyeceğim

And we’re not allowed to Figure It Out
Ve bunu anlamaya izinli değiliz

Nothing here to see
Görecek bir şey yok

Just a kid like me
Sadece benim gibi bir çocuk

Trying to cut some teeth
Birkaç diş çıkarmaya çalışıyor

Trying to Figure It Out
Anlamaya çalışarak

Nothing better to do
Yapacak daha iyi bir şey yok

When I'm stuck on you
Sana takılıp kaldığımda

I'm still in here
Hala buradayım

Trying to Figure It Out
Anlamaya çalışarak

I'll let it go
Akışına bırakacağım

Cos I won't see you later
Çünkü seni daha sonra görmeyeceğim

And we're not allowed to talk it out
Bunu sesli olarak konuşmaya izinli değiliz

I said I’d go
Put myself on show
Gideceğimi, kendimi gösteriye ekleyeceğimi söyledim

But I’m still trying to Figure It Out
Ama hala anlamaya çalışıyorum

Broke my shoe
Ayakkabımı parçaladım

Tripped and fell on you
Takıldım ve senin üzerine düştüm

But you didn't know I planned it out
Ama bunu planladığımı bilmiyordun

I said I’d go
Gideceğimi söyledim

Yeah, I won’t see you later
Evet, seni daha sonra görmeyeceğim

And we’re not allowed to Figure It Out

Ve bunu anlamaya izinli değiliz

Royal Blood  -  Figure It Out Official Video






TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

2 yorum:

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv