Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
11 Mart 2015 Çarşamba


ONE MORE NIGHT
Türkçe çevirili şarkı sözü videosu







VIDEO : En yüksek kalitede izlemek için videonun üzerindeki "Change Video Quality" butonundan 720'ye ayarlayınız. İnternet hızınız yavaşsa videonun kalitesini düşürerek izleyiniz.


VIDEO (Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video )




LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ KELİMELER)




You and I go hard, at each other
like we going to war
Sen ve ben birbirimize
sanki savaşa gider gibi sert davranıyoruz

You and I go rough,
we keep throwing things and slammin' the door
Sen ve ben kaba davranıyoruz,
kapıları çarpmaya ve eşyaları fırlatmaya devam ediyoruz


You and I get so, damn dysfunctional
we stopped keeping score
Sen ve ben kahrolası, fonksiyonsuzuz,
skor tutmayı bıraktık

You and I get sick,
yah I know that we can't do this no more
Sen ve ben hastayız,
biliyorum bunu daha fazla yapamayız

But baby there you again,
there you again making me love you
Ama bebeğim, yine sen,
yine sen beni kendine aşık ediyorsun

Yeah I stopped using my head,
using my head let it all go
Evet kafamı kullanmayı bıraktım,
kafamı kullanmayı, her şeyi akışına bıraktım

Got you stuck on my body,
on my body like a tattoo
Vücuduma saplandın,
vücuduma, dövme gibi

And now i'm feeling stupid,
feeling stupid crawling back to you
Ve şimdi aptal gibi hissediyorum,
sana geri sürünürken aptal gibi hissediyorum

So I cross my heart and I hope to die,

that I'll only stay with you one more night
Yemin ederim,
Seninle sadece bir gece daha kalacağım

And I know I said it a million times
Ve biliyorum bunu milyonlarca kez söyledim

But I'll only stay with you one more night
Seninle sadece bir gece daha kalacağım

Trying to tell you no,
but my body keeps on telling you yes
Sana hayır demeye çalışıyorum
ama vücudum evet demeye devam ediyor

Trying to tell you stop,
but your lipstick got me so out of breath
Sana dur demeye çalışıyorum
ama rujun nefesimi kesiyor

I'd be waking up in the morning
probably hating myself
Muhtemelen sabah kendimden
nefret ederek uyanacağım

And I'd be waking up,
feeling satisfied but guilty as hell
Tatmin olmuş ama
feci derecede suçlu hissederek uyanacağım

Chorus / Nakarat

Yeah baby give me one more night (x3)
Evet bebeğim bana bir gece daha ver (x3)


Chorus / Nakarat



YOU CAN BUY MAROON 5 ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - MAROON 5  PAGE )

4 yorum:

  1. gerçekten çok güzel bi çalışma taktir ettim sizi

    YanıtlaSil
  2. bu şarkının çevirilerine çok yerde baktım bu kadar iyisini görmedim. blogdaki şarkı çevirileri notlar falan çok güzel. emeğinize saygı

    YanıtlaSil
  3. harika çeviri. tşklr

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv