Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
24 Mart 2015 Salı


Feder Feat. Lyse - Goodbye
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )












Feder Feat. Lyse - Goodbye Lyrics



Feder Feat. Lyse - Goodbye Türkçe Çeviri 

Is someone listening?
Kimse dinliyor mu?

Ok
Tamam

Let me tell you the story
İzin verin,  hikayeyi size anlatayım

It was that guy
O adamdı

First you loved
Önce sevdin

Then you promised
Sonra söz verdin

Two of us were losing control
İkimiz de kontrolü kaybediyorduk

Crazy night
Çılgın gece

Intense sex
Yoğun seks

Now living
Şimdi yaşıyorum

My own life
Kendi hayatımı

Got you out of my mind
Aklımdan çıktın

Have me wastin' too much time
Bana çok vakit harcattın

Gonna leave you far behind
Seni çok geride bırakacağım

Then you run away
Sonra kaçtın

Are you thinking of me, when you f*** her?
Onunla birlikte olurken beni düşünüyor musun?

Doubt she know that you were supposed to love me
Beni sevmen gerektiğini bildiğinden şüpheliyim

Till the day
O güne kadar

Almost
Neredeyse

Kill me
Beni öldürdüğün

Now living
Şimdi yaşıyorum

My own life
Kendi hayatımı

Got you out of my mind
Aklımdan çıktın

Wasting too much time
Çok vakit harcayarak

Gonna leave you far behind
Seni çok geride bırakacağım

Now living
Şimdi yaşıyorum

My own life
Kendi hayatımı

Got you out of my mind
Aklımdan çıktın

Have me wastin' too much time
Bana çok vakit harcattın

Gonna leave you far behind
Seni çok geride bırakacağım

Now living
Şimdi yaşıyorum

My own life
Kendi hayatımı

Got you out of my mind
Aklımdan çıktın

Have me wastin' too much time
Bana çok vakit harcattın

Gonna leave you far behind
Seni çok geride bırakacağım


Feder Feat. Lyse - Goodbye Official Video





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

1 yorum:

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv