Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
25 Mart 2015 Çarşamba



Kadebostany  - Walking With A Ghost
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )










Kadebostany - Walking With A Ghost Şarkı Sözleri








Kadebostany - Walking With A Ghost Türkçe Çeviri

I'm just walking with a ghost
Bir hayaletle yürüyorum

And he's walking by my side
Yanıbaşımda yürüyor

My soul is dancing on my cheek
Ruhum yanaklarımda dans ediyor

I don't know where the exit is
Çıkışın nereden olduğunu bilmiyorum
Every day is still the same
Hergün hala aynı

And I don't know what to do
Ve ne yapacağımı bilmiyorum

I'm carrying my tears in a plastic bag
Gözyaşlarımı plastik bir torbada taşıyorum

And it's the only thing I got from you
Ve onlar senden aldığım tek şey
I have short hair
Kısa saçlarım var

And I'm faced with a few complications
Ve engellerle yüzleştim

So, so if you care
Bu nedenle eğer umursuyorsan

Try to analyse the situation
Bu durumu analiz etmeye çalış

You know, man
Biliyorsun adamım

As the leaves fall on the ground
Yapraklar yere  düştükçe

My soul is goin'
Round and round and round
Benim ruhum da etrafa saçılıyor
So please, do it well
Bu nedenle lütfen, bunu düzgün yap

Just break the spell
Sadece büyüyü boz

Why don't you do it right?
Bunu neden doğru yapmıyorsun?

I don't want another fight
Başka bir kavga istemiyorum

I'm not creatin' my flow with my ego
Egomla davranmıyorum


I'm taking off my hood
Kapşonumu çıkarıyorum

And I'm entering deeply in the wood
Ve ormanın derinliklerine giriyorum

You know, man
Biliyorsun adamım
Bugs are my only food
Böcekler benim tek yiyeceğim

And it puts me in a strange mood
Ve bu beni garip bir hale sokuyor

I ain't giving you my heart on a silver plate
Kalbimi sana gümüş bir tepsi üzerinde vermeyeceğim

Why couldn't we be just mates?
Neden sadece eşler olamadık?

Oh no, never come back to me ( x2 )
Ah hayır, bana asla geri dönme

I wish i could be a child, write me another dance, another chance, another romance
we could just be friends
Keşke çocuk olsaydım, adımı başka bir dansa yaz, başka bir şansa, başka bir romantizme, sadece arkadaş olabilirirdik

I wish i could be a child, write me another dance, another chance, another romance
it could be the end
Keşke çocuk olsaydım, adımı başka bir dansa yaz, başka bir şansa, başka bir romantizme, son olablirdi




Kadebostany - Walking With A Ghost Official Video


TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv