Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
19 Mart 2015 Perşembe



Maroon 5 - Sugar
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Maroon 5 - Sugar Official  Video 



Maroon 5 - Sugar Türkçe Çeviri


I'm hurting baby, I'm broken down
Yaralıyım bebeğim, parçalanmışım

I need your loving, loving
Senin sevgine ihtiyacım var, sevgine

I need it now
Şimdi ihtiyacım var

When I'm without you
Sensizken

I'm something weak
Güçsüz bir şeyim

You got me begging, begging
Beni yalvartıyorsun, yalvartıyorsun

I'm on my knees
Dizlerimin üzerindeyim

I don't wanna be needing your love
Aşkına ihtiyaç duymak istemiyorum

I just wanna be deep in your love
Aşkının derinlerine dalmak istiyorum

And it's killing me when you're away
Sen uzaktayken bu beni öldürüyor

Ooh baby, cause I really don't care where you are
Ah bebeğimim, çünkü gerçekten nerede olduğunu umursamıyorum

I just wanna be there where you are
Ben sadece sen neredeysen orada olmak istiyorum

And I gotta get one little taste
Ve ufacık bir tat almalıyım


Sugar
Şeker

Yes please
Evet lütfen

Won't you come and put it down on me
Gelip biraz aşkından vermez misin
ÇN : Sugar : Şarkı içinde iki anlamı var. Biri şeker, ikincisi de kızın tatlı aşkını anlatan şeker metaforu

I'm right here, cause I need
Tam buradayım, çünkü

A little love, a little sympathy
Biraz aşka, biraz anlayışa ihtiyacım var

Yeah you show me good loving
Evet, bana güzel sevgini gösteriyorsun

Make it alright
Rahatlatıyorsun

Need a little sweetness in my life
Hayatımda biraz tatlılığa ihtiyacım var

Sugar
Şeker

Yes please
Evet lütfen

Won't you come and put it down on me
Gelip biraz aşkından vermez misin


My broken pieces
Benim kırık parçalarım

You pick them up
Onları sen topladın

Don't leave me hanging, hanging
Beni asılı bırakma, asılı
ÇN : 'Hanging' idam etme şeklinde asılı olmak anlamında da kullanılır. Bu cümlede sevdiği kız yanında yokken şarkıcı kendini darağacında gibi hissetmektedir.

Come give me some
Bana biraz verebilir misin

When I'm without ya
Ben sensizken

So insecure
Çok güvensizim

You are the one thing, one thing
Sen tek şeysin, tek şey

I'm lookin' for
Aradığım

I don't wanna be needing your love
Aşkına ihtiyaç duymak istemiyorum

I just wanna be deep in your love
Aşkının derinlerine dalmak istiyorum

And it's killing me when you're away
Sen uzaktayken bu beni öldürüyor

Ooh baby, cause a bullet don't care where you are
Ah bebeğimim, çünkü bir mermi için nerede olduğun farketmez
ÇN : Tehlikeyle karşılaşabilirsin anlamında

I just wanna be there where you are
Ben sadece sen neredeysen orada olmak istiyorum
ÇN : Hangi tehlikeli durum olursa olsun yanında olmak isterim

And I gotta get one little taste
Ve ufacık bir tat almalıyım

Sugar
Şeker

Yes please
Evet lütfen

Won't you come and put it down on me
Gelip biraz aşkından vermez misin

I'm right here, cause I need
Tam buradayım, çünkü

Little love, a little sympathy
Biraz aşka, biraz anlayışa ihtiyacım var

Yeah you show me good loving
Evet, bana güzel sevgini gösteriyorsun

Make it alright
Rahatlatıyorsun

Need a little sweetness in my life
Hayatımda biraz tatlılığa ihtiyacım var

Sugar
Şeker

Yes please
Evet lütfen

Won't you come and put it down on me
Gelip biraz aşkından vermez misin


Yeah
Evet

I want that red velvet
Bu kırmızı kadifeyi istiyorum
ÇN : Şarkıcının bahsettiği adı kırmızı kadife olan bir yaş pasta. Bu metafor şarkıda aşık olduğu kızın aşkını temsil eder. Şarkının tümünde aşkı temsil eden şeyler tatlı türündedir.

I want that sugar sweet
Bu şeker tatlıyı istiyorum

Don't let nobody touch it
Kimsenin ona dokunmasına izin verme

Unless that somebody is me
O kişi ben olmadığım müddetçe

I gotta be a man
Ben adam olmak zorundayım

There ain't no other way
Başka yolu yok

Cause girl you're hotter than a southern California day
Çünkü kızım sen Güney Kaliforniya güneşinden daha ateşlisin

I don't wanna play no games
Oyun oynamak istemiyorum

I don't gotta be afraid
Korkmak istemiyorum

Don't give me all that shy sh-t
Bana utangaçlık yapma

No make up on
Yüzüne makyaj yapma
ÇN : Şarkıcı kızı en doğal haliyle istiyor.

That's my
Bu benim

Sugar
Şekerim

Yes please
Evet lütfen

Won't you come and put it down on me
Gelip biraz aşkından vermez misin

I'm right here, cause I need
Tam buradayım, çünkü

A little love, a little sympathy
Biraz aşka, biraz anlayışa ihtiyacım var

Yeah you show me good loving
Evet, bana güzel sevgini gösteriyorsun

Make it alright
Rahatlatıyorsun

Need a little sweetness in my life
Hayatımda biraz tatlılığa ihtiyacım var

Sugar
Şeker

Yes please
Evet lütfen

Won't you come and put it down on me
Gelip biraz aşkından vermez misin


Sugar
Şeker

Yes please
Evet lütfen

Won't you come and put it down on me
Gelip biraz aşkından vermez misin

I'm right here, cause I need
Tam buradayım, çünkü

A little love, a little sympathy
Biraz aşka, biraz anlayışa ihtiyacım var

Yeah you show me good loving
Evet, bana güzel sevgini gösteriyorsun

Make it alright
Rahatlatıyorsun

Need a little sweetness in my life
Hayatımda biraz tatlılığa ihtiyacım var

Sugar
Şeker

Yes please
Evet lütfen

Won't you come and put it down on me
Gelip biraz aşkından vermez misin




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

3 yorum:

  1. maroon 5 is a band like sugar :) love tnx xxxx

    YanıtlaSil
  2. Anlamları çok güzelmiş :) 🙈🙊

    YanıtlaSil
  3. çok şirin bir şarkı. aşağıdaki klibine de bittim ♥

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv