Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
10 Mart 2015 Salı


The Heavy - How You Like Me Video
( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )











The Heavy - How You Like Me Now

Not: Youtube'daki şarkı sözü videolarının tamamında sözlerde hata vardı bu nedenle buraya yanlış sözleri eklemek istemedik. Şarkı sözlerini aşağıdan takip ediniz. Eğer vaktimiz olursa doğru bir şarkı sözü videosu hazırlar youtube'a yükleriz.



The Heavy - How You Like Me Now Türkçe Çeviri

Now there was a time 
When you loved me so
Şimdi, bir zamanlar beni sevdiğinde

I couldn't do wrong
Hata yapamazdım

Now you needed to know
Ama şimdi bilmen gerekiyor

See, I've been a bad, bad, bad, bad man
Anla, ben kötü, kötü, kötü, kötü bir adam oldum.

And I'm in deep,
Ve battım
Evet,

I found a brand new love for this man 
Bu adam için yepyeni bir aşk buldum.

And I can't wait till you see 
Sen görene dek sabredemiyorum

I can't wait
Sabredemiyorum

So how you like me now
Beni şimdi nasıl seviyorsun

How you like me now (  x6 )
Beni şimdi nasıl seviyorsun (  x6 )

Remember the time
When I eat you up
Seni tükettiğim zamanları hatırla

Yeah I was a lie
that you can't give up
Evet, ben vazgeçemediğin bir yalandım.

So if I was to cheat
on you baby would you see right through me
Eğer seni aldatmak zorunda olsaydım bunu doğru görür müydün

If I sing a sad, sad, sad, sad song
would you give it to me
Eğer üzücü, üzücü, üzücü, üzücü bir şarkı söyleseydim benimle olur muydun?

How you like me now ( x8 )
Beni şimdi nasıl seviyorsun

Does that make you love me baby ( x 4 )
Bu beni sevdirir mi?


How you like me now ( x 4 )
Beni şimdi nasıl seviyorsun



The Heavy - How You Like Me Now Live






TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

2 yorum:

  1. Şarkı çok aşırı iyi

    YanıtlaSil
  2. i guess this is one of the most underrated songs. it is just perfect. OMG!

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv