Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
10 Mart 2015 Salı


The Heavy - What Makes A Good Man Video
( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







The Heavy - What Makes You A Good Man

Not: Youtube'daki şarkı sözü videolarının tamamında sözlerde hata vardı bu nedenle buraya yanlış sözleri eklemek istemedik. Şarkı sözlerini aşağıdan takip ediniz. Eğer vaktimiz olursa doğru bir şarkı sözü videosu hazırlar youtube'a yükleriz.



The Heavy - What Makes You A Good Man Türkçe Çeviri

Tell me now (tell me now)
Anlat bana şimdi (Anlat bana şimdi )

And show me how (show me how)
Ve nasıl olduğunu göster  ( Nasıl olduğunu göster)

To understand (understand)
Anlamak için ( Anlamak )

What makes a good man?
İnsanı iyi bir adam yapan şey nedir?




Tell me now (tell me now)
Anlat bana şimdi (Anlat bana şimdi )

Hey walk the line (walk the line)
Hey, sınırı aşmak ( Sınırı aşmak )

Hey understand (understand)
Hey, anla ( Anla )

What makes a good man?
İnsanı iyi bir adam yapan şey nedir

A good man
İyi bir adam




Ain't nothin' wrong with this chemistry
Bu kimyada yanlış bir şey yok

Ain't nothin' wrong with this place for me
Bu yerde benim için yanlış bir şey yok

Ain't time to tell that this is the pedigree
Bunun soy olduğunu söyleme zamanı değil

Experience is another one meant for me
Deneyim benim  için tam bu anlama gelen başka bir şey 



Tell me now (tell me now)
Anlat bana şimdi (Anlat bana şimdi )

And show me how (show me how)
Ve nasıl olduğunu göster  ( Nasıl olduğunu göster)

To understand (understand)
Anlamak için ( Anlamak )

What makes a good man?
İnsanı iyi bir adam yapan şey nedir?




Tell me now (tell me now)
Anlat bana şimdi (Anlat bana şimdi )

Hey walk the line (walk the line)
Hey, sınırı aşmak ( Sınırı aşmak )

Hey understand (understand)
Hey, anla ( Anla )

What makes a good man?
İnsanı iyi bir adam yapan şey nedir

A good man
İyi bir adam



Now I ain't tired of sweating for blood and dirt
Şimdi ben kan ve pislik için terlemekten yorulmadım

I ain't tired of sweating for what it's worth
Değerli şeyler için terlemekten yorulmam

Cause lines get drawn and lines get kicked kicked and blurred
Çünkü sınırlar çizildi ve sınırlar tekmelendi, tekmelendi ve bulanıklaştı

Indelible, is what I need to spread the word
Sabit, yaymam gereken kelime


To tell me now (tell me now)
Bana şimdi anlatmak için (Anlat bana şimdi )

And show me how (show me how)
Ve nasıl olduğunu göstermek için  ( Nasıl olduğunu göster)

To understand (understand)
Anlamak için ( Anlamak )

What makes a good man?
İnsanı iyi bir adam yapan şey nedir?



Tell me now (tell me now)
Anlat bana şimdi (Anlat bana şimdi )

Hey walk the line (walk the line)
Hey, sınırı aşmak ( Sınırı aşmak )

Hey understand (understand)
Hey, anla ( Anla )

What makes a good man?
İnsanı iyi bir adam yapan şey nedir?

The Heavy - What Makes You A Good Man Live






TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

4 yorum:

  1. şarkıya bayıldım sabahtan beri belki 20 defa dinlemişimdir :) tell me now show me how.....

    YanıtlaSil
  2. şarkı güzel ama bence alttaki canlı yorumu daha güzel bu grubu burada keşfettim

    YanıtlaSil
  3. bu ne güzel bir grup ya how you like me den buraya geldim çok iyi ettim :)

    YanıtlaSil
  4. şarkıyı loopa aldım bugün ezberledim artık. çok geç keşfettim. tşklr

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv