Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
25 Mart 2015 Çarşamba


Sam Smith - Lay Me Down
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )






Sam Smith - Lay Me Down Şarkı Sözü Videosu





Sam Smith - Lay Me Down Türkçe Çeviri

Yes I do, I believe
Evet ben inanıyorum

That one day I will be, where I was
Ki bir gün eskiden olduğum yerde olacağım

Right there, right next to you
Tam orada, senin yanıbaşında

And it's hard, the days just seem so dark
Ve bu zor, günler sadece çok karanlık görünüyor

The moon, the stars, are nothing without you
Ay, yıldızlar, sensiz hiçbir şey değiller

Your touch, your skin, where do I begin?
Senin dokunuşun, senin derin, nereden başlamalı?

No words can explain, the way I’m missing you
Hiçbir kelime seni nasıl özlediğimiz anlatamaz

Deny, this emptiness, this hole that I’m inside
İnkar, boşluk, içimdeki bu boşluk

These tears, they tell their own story
Bu gözyaşları, onlar kendi hikayelerini anlatırlar


You told me not to cry when you were gone
Gittiğin zaman bana ağlamamamı  söyledin

But the feeling’s overwhelming, it's much too strong
Ama duygu bunaltıcı, çok fazla güçlü

Can I lay by your side, next to you, you
Yanına uzanabilir miyim, senin tam yanına, senin

And make sure you’re alright
Ve iyi olduğundan emin olabilir miyim?

I’ll take care of you
Seninle ilgileneceğim

And I don’t want to be here if I can’t be with you tonight
Ve eğer bu gece seninle olamayacaksam burada olmak istemiyorum

I’m reaching out to you
Sana uzanıyorum ( Seninle iletişime geçiyorum )

Can you hear my call?
Çağrımı duyuyor musun?

This hurt that I’ve been through
Bu içinde olduğum acı

I’m missing you, missing you like crazy
Seni özlüyorum, seni deli gibi özlüyorum

You told me not to cry when you were gone
Gittiğin zaman bana ağlamamamı  söyledin

But the feeling’s overwhelming, it's much too strong
Ama duygu bunaltıcı, çok fazla güçlü

Can I lay by your side, next to you, you
Yanına uzanabilir miyim, senin tam yanına, senin

And make sure you’re alright
Ve iyi olduğundan emin olabilir miyim?

I’ll take care of you
Seninle ilgileneceğim

And I don’t wanna be here if I can’t be with you tonight
Ve eğer bu gece seninle olamayacaksam burada olmak istemiyorum


Lay me down tonight, lay me by your side ( x 2 )
Yatır beni bu gece, beni yanına yatır

Can I lay by your side, next to you, you
Yanına uzanabilir miyim, senin tam yanına, senin



Sam Smith - Lay Me Down Official Video



TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

8 yorum:

  1. merhaba şarkıların çevirileri çok güzel tşkler ama neden hiç rap tarzı şarkı koymuyorsunuz acaba??? cvp atarsanız sevinirim tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemalettin Bey Merhaba, sorunuz için ve takip ettiğiniz için teşekkür ederiz. Rap tarzı şarkılarda fazlasıyla argo kelime geçiyor bu nedenle eklemiyoruz. Burada yer alan şarkıların içeriklerinde olabildiğince az argo içerik geçmesine özen gösteriyoruz çünkü her yaştan takipçimiz var. Asıl kuruluş amacımız şarkı çevirilerinden ziyade İngilizce gelişimidir. Keyifli izlemeler ve öğrenmeler dileriz...

      Sil
    2. anladım o açıdan bakmadım. bencede haklısınız, tşk ederim cvp için.

      Sil
  2. şarkı çok duygusal ne güzel

    YanıtlaSil
  3. merhabalar :) queen , elvis presley gibi klasikleşmiş şarkıcı veya grupların şarkılarını çevirseniz ne güzel olurdu... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fatma Hanım, ilginiz için teşekkür ederiz. Eğitimlerimizin ve öğretmenlerimizin yoğunluğundan dolayı çeviri isteklerine olumlu dönüş yapamıyoruz ama taleplerinizi dikkate alıyor ve en çok istek alan parçaları blogumuza ekliyoruz.Klasikler için yeterli istek olursa mutlaka ekleyeceğiz.

      Sil
    2. çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Ağliyorum ya suan yaşasin escinsel ask

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv