Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
14 Aralık 2015 Pazartesi



James Blunt - You're Beautiful
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








James Blunt - You're Beautiful  Şarkı Sözü Videosu 



James Blunt - You're Beautiful  Türkçe Çeviri


Verse 1
My life is brilliant (2x)
Hayatım harika

My love is pure
Aşkım saf

I saw an angel
Bir melek gördüm

Of that I'm sure
Şundan eminim ki

She smiled at me on the subway
Bana metroda gülümsedi

She was with another man
Başka bir adamla beraberdi

But I won't lose no sleep on that
Ama bu konuda düşünmekten uykularım kaçmayacak

Cause I've got a plan
Çünkü bir planım var


Chorus
You're beautiful (3x)
Güzelsin

It's true
Bu doğru

I saw your face in a crowded place
Yüzünü kalabalık bir yerde gördüm

And I don't know what to do
Ve ne yapacağımı bilmiyorum

Cause I'll never be with you
Çünkü hiçbir zaman seninle olamayacağım


Verse 2
Yeah, she caught my eye
Evet gözüme takıldı

As we walked on by
Yan yana geçerken

She could see from my face that I was
Yüzümden görebildi 

Flying high
Ayaklarımın yerden kesildiğini

And I don't think that I'll see her again
Onu bir daha görebileceğimi sanmıyorum

But we shared a moment that will last 'til the end
Ama sonsuza dek sürecek bir anı paylaştık


Chorus
You're beautiful (3x)
Güzelsin

It's true
Bu doğru

I saw your face in a crowded place
Yüzünü kalabalık bir yerde gördüm

And I don't know what to do
Ve ne yapacağımı bilmiyorum

Cause I'll never be with you
Çünkü hiçbir zaman seninle olamayacağım


Outro
You're beautiful (3x)
Güzelsin

It's true
Bu doğru

There must be an angel with a smile on her face when she thought up that I should be with you
Seninle olmam gerektiğini düşündüğünde yüzünde gülümseme olan bir melek olmalı

But it's time to face the truth
Ama şimdi gerçeklerle yüzleşme zamanı

I will never be with you
Çünkü hiçbir zaman seninle olamayacağım


 James Blunt - You're Beautiful  Official Video





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

2 yorum:

  1. yorum yazmak istiyorum. galiba hayatımda ilk defa yorum yazıyorum. boş boş one direction falan gibi şarkılar dinlerken bir anda bu şarkıyı eklediğinizi gördüm. ya öyle şarkılar vardır ya durduk yerde adamın üzülesi gelir aha o şarkıladan biri. canımı yaktı. çok güzel be.

    YanıtlaSil
  2. bu şarkı çıktığında lisedeydim. zaman nasıl geçmiş :(

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv